Skip to main content
Vraag

Onbekend nummer bij combivoordeel

• January 17, 2026
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Omdat mijn dochter haar pre paid zonder waarschuwing is geblokkeerd wilde ik een abbonnement voor haar afsluiten en koppelen aan mijn combivoordeel. Nu staat er een nummer bij het combivoordeel dat ik niet herken en dat niet weg te halen is in het overzicht van het bestel menu. Dat nummer staat ook niet bij mijn producten mobiel. Ik neem aan dat dit niet al het nieuwe nummer is dat we nog moeten krijgen?

Daarnaast staat het nummer van mijn andere dochter er in als pre paid en als abonnement, twee keer dus. Ik kan de pre paid er niet uit halen.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 17, 2026

Hallo ​@Anny123 ,

Dat onbekende nummer wat je ziet, is hoogstwaarschijnlijk een tijdelijk "administratief" nummer. Zodra het definitieve nummer van jouw dochter wordt gebruikt via KPN, dan zie je dat administratieve nummer niet meer staan. 

Den vermelding van dat prepaidnummer van jouw andere dochter is gewoon een bug. Dat kan verder geen kwaad. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Anny123, allereerst welkom op de KPN Community. Als het goed is heb je bij het plaatsen van de bestelling ook direct te horen gekregen wat het nieuwe mobiele nummer gaat worden. Als er sprake is van nummerbehoud dan koppelen we daar tijdelijk een fictief administratief nummer aan. Dat is in het geval van deze bestelling niet het geval. Het nummer dat je dan nu ziet, zal dan ook straks het nummer zijn dat bij het abonnement hoort. 

Het andere nummer dat je nu dubbel ziet als prepaid en nu ook als abonnement. dat is​ zoals @Noordzee al aangeeft een bug in de weergave.