Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 807 reacties
  • 45387 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

807 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 4 februari 2025
Rowi. schreef:

Als ik level 2 en 3 vergelijk weet ik niet of dat voor een 1 persoons huishouden het verschil maakt mischien dat inbegrepen Service plus.

Verschil is 8.99 euro korting bij Level 2, of 13,99 euro bij level 3. (Netflix) Dus ja, als je al Netflix Standaard hebt en vier/drie andere streamingdiensten of andere pakketten, dan is het wel waard om voor die 13,99 euro korting te gaan.

Rowi. schreef:

Bij level 2 vraag ik mij ineens ook af welke HBO of Disney variant is dat HBO Max Basic en Disney+ standaard met reclame? Dat is al eerder genoemd toen viel mij het verschil blijkbaar niet op.

Ik zag tijdens het wijzigen vanochtend onder Level 2 Disney+ Standaard (zonder reclame) staan van 9,99 euro. En HBO Standaard (zonder reclame) ook van 9,99 euro. Maar als je level 2 bent weet ik niet of dat anders is. Level 2 = tientje korting p/m voor het gemak. Best lekkere korting al.

• 768 reacties
  • 4 februari 2025

Voor die kortingen moet je wel een KPN mobiel abonnement afnemen. Hoe duurder dat  mobiel abonnement is hoe minder een 'gratis'  streamdienst op levert om de maandlasten te verlagen maar ik zal verkeerd rekenen.

Ik had gehoopt of gedacht dat we extra's konden gaan opstapelen, maar dat is het niet.

PeterG
Superuser
  • 60967 reacties
  • 4 februari 2025

ikheetjeff schrijft: Level 2 is, in theorie, makkelijk haalbaar. Dan heb je ook gratis opnemen en kan je eventueel besparen op tweede ontvanger en over op de Smart TV app. Scheelt ook weer 60 euro p/j.

Voor mij dan weer niet ​@ikheetjeff . 90 % van mijn opnamen zijn van BBC First en dat werkt niet in de app.

wjb schrijft: 

Het lijkt erop dat je voor ESPN Compleet een "gewoon" TV(+) abonnement bij KPN moet hebben.

Met ESPN Compleet via KPN lijkt het niet mogelijk om via de ESPN app te kijken.

Ik heb ook de indruk dat Digitenne niet meedoet met combivoordelen. ​@wjb 

Heb je echter ook TV+, zoals ​@Noordzee , heb je toch ook ESPN 2 en 3 via Digitenne 😉met ESPN Compleet voor € 0.

Overigens kun je wel de ESPN app in de mobiel of tablet gebruiken (ondersteunt Chromecast). Voor het Nederlandse ESPN is er geen app voor Android-TV / Google-TV. Er is wel een app maar die werkt alleen met het Amerikaanse abonnement. Terwijl de omschrijving in de Play Store Nederlands is.

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Een ding is mij niet helemaal duidelijk.
Ik heb momenteel KPN Service Plus voor 5,- euro per maand, en deze optie heb ik toegevoegd toen dat nog kon een tijd geleden.

• Stel dat ik van Level 2 naar Level 3 ga, wordt KPN Service Plus dan gratis voor mij??
  • Of te wel wijzigt dit dan automatisch van betaalde variant naar gratis variant?
  • Is het dezelfde KPN Service Plus die ik nu als betaalde optie heb??

Als iemand daar het antwoord op heeft (een superuser of moderator), graag!
Want ik kan daar niets over vinden, maar zou hierop wel graag het antwoord willen weten.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste ​@Michel.uit.Arnhem,

Ik mag aannemen van wel:

Wat ik op deze afbeelding kan zien bij level 3 staat dat ie gratis is, echt zeker weten doe ik het ook niet. Want we kunnen niks wijzigen omdat het druk is met verwerken. 

• 768 reacties
  • 4 februari 2025
PeterG schreef:

Heb je echter ook TV+, zoals ​@Noordzee , heb je toch ook ESPN 2 en 3 via Digitenne 😉met ESPN Compleet voor € 0.

Ah Noordzee heeft ook TV+ dan neem ik aan dat zijn Digitenne abonnement geen € 18.00 meer kost. Tv+ en Digitenne is ook nog € 17,50 totaal. 

Ik wou al linken naar dit topic als het Pluspakket niet mogelijk is als Combivoordeel dan naar ik verwacht ESPN ook niet al is dit wel als extra pakket beschikbaar. Kortom het lijkt erop dat Digitenne naast internet en mobiel buiten de boot valt en niet als volwaardig TV abonnement wordt gezien ondanks de hogere prijs.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4345 reacties
  • 5 februari 2025

Ik heb er eerder al op gewezen ​@Dennis Overbeek en ​@Michel.uit.Arnhem maar ik snap dat je niet alle reacties leest.

Service+ is in deze levels anders dan de service plus welke jullie gewend zijn. Lees de onderste alinea even van het start bericht. Als ​@Michel.uit.Arnhem levels 3 wordt moet hij nog steeds betalen voor zijn service plus (oud) en krijgt hij service plus (nieuw) er gratis bij. Ik ben niet van marketing maar dit zijn twee verschillende dingen met dezelfde naam…

Onderste alinea:

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 150 reacties
  • 5 februari 2025

Het is nu bijna 6 uur in de ochtend. Zeker niemand wakker bij kpn, zal wel niet zo druk zijn nu.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36443 reacties
  • 5 februari 2025
Rowi. schreef:
PeterG schreef:

Ah Noordzee heeft ook TV+ dan neem ik aan dat zijn Digitenne abonnement geen € 18.00 meer kost. Tv+ en Digitenne is ook nog € 17,50 totaal. 

Ik wou al linken naar dit topic als het Pluspakket niet mogelijk is als Combivoordeel dan naar ik verwacht ESPN ook niet al is dit wel als extra pakket beschikbaar. Kortom het lijkt erop dat Digitenne naast internet en mobiel buiten de boot valt en niet als volwaardig TV abonnement wordt gezien ondanks de hogere prijs.

Het gaat mij niet om mijzelf want ik heb bv geen mobiel abonnement. 

Maar het gaat mij wel om de mogelijkheden zoals ze nu verwoord staan op de website. Waarom wil ik dat weten? Om hier andere klanten te kunnen helpen natuurlijk.   

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 februari 2025

Komt die Keuzevoordeel tegel nog beschikbaar in de app?!

Die genoemde drukte, lijkt meer op storing.

Leuk vooruitzicht als je elke 6 maanden moet bevestigen, maar dat je dat door “drukte” (lees: storing) niet kan doen.

Er is nog wel wat ruimte voor verbetering, want zo hebben deze nieuwe voordelen ook nadelen...

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36443 reacties
  • 5 februari 2025

En ik heb nog een vraag aan de moderators. 

Momenteel heb ik dankzij oude rechten gratis KPN Veilig net als heel veel andere klanten. En dat levert mij conform de huidige waardering zelfs één punt op. (Hoppa, dat punt zit in de tas! 😉)

Maar stel dat ik overga naar het vernieuwde Combivoordeel: Raak je dan dat gratis KPN Veilig kwijt?  Of staat dat er volledig los van? Er is namelijk ooit gesteld dat je het gratis KPN Veilig kwijt zou raken als je het abonnement zou veranderen.  

wjb
Superuser
  • 74446 reacties
  • 5 februari 2025
Noordzee schreef:

Momenteel heb ik dankzij oude rechten gratis KPN Veilig net als heel veel andere klanten. En dat levert mij conform de huidige waardering zelfs één punt op. (Hoppa, dat punt zit in de tas! 😉)

Weet je zeker dat je dat een punt oplevert?

Ook ik heb vijf gratis KPN Veilig licenties maar ik krijg daarvoor geen punten.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36443 reacties
  • 5 februari 2025

HaHa, nee dat weet ik niet zeker. Maar het staat wel in de beschrijving. Je moet toch ergens van uitgaan. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14184 reacties
  • 5 februari 2025

Ja 't Wordt wat ingewikkeld allemaal.
ik heb 4 punten dus ik kan ESPN gratis krijgen en het opneem pakket.
Nu is mijn vraag is dat of/of   of is het en/en
En hoe zet ik dat aan?
Er is nu storing of overbelasting, dus we moeten even geduld hebben.

wjb
Superuser
  • 74446 reacties
  • 5 februari 2025

In de beschrijving staat dat KPN Veilig ESET een punt oplevert

Waarschijnlijk bedoelen ze daarmee het product ESET Thuis.

wjb
Superuser
  • 74446 reacties
  • 5 februari 2025
huistijger schreef:

Dat is en/en.

huistijger schreef:

En hoe zet ik dat aan?

Dat weet je blijkbaar al immers je hebt ook al gezien dat je even geduld moet hebben.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1847 reacties
  • 5 februari 2025
ikheetjeff schreef:
Roy74 schreef:

Wat bedoel je met extra lid bij Netflix toevoegen ​@ikheetjeff? Wat gaat er niet bij KPN? Sorry, maar ik heb al tijden geen Netflix meer.

Netflix wou/wilt meelifters aanpakken, dus stel je hebt iemand uit een ander gezin (en dus ander netwerk) die gebruik maakt van je abonnement, krijgt die persoon snel een foutmelding en moet dan handmatig goedgekeurd worden door de hoofdgebruiker van het abonnement; met andere woorden gedoe.

Dat doet Netflix in de hoop dat die meelifter een eigen abonnement aanschaft. Maar je kan ook iets voordeliger een “extra lid” toevoegen, waardoor diegene wel kan meekijken. Dat kan alleen niet als je Netflix via KPN hebt lopen.

https://help.netflix.com/nl/node/123277

Daardoor loopt ​@Deezers (in mijn ogen volledig onterecht) de combikorting mis, want mocht Deezers het via KPN willen laten lopen moet dat extra lid een eigen abo afsluiten en dus meer betalen. En het kan niet meer voor Storytel gebruiken. En bij HBO heeft Deezers een lifetime korting, dus ook minder voordelig.

Hangt even vanaf of Deezers nog andere abonnementen zonder betere voordeel heeft, maar volgens mij is dé meest geschikte optie; Storytell als “normaal abonnement” via KPN en dan Netflix met die combikeuze-korting. (Link naar Deezers reactie)

Ah dat bedoel je met extra lid. Dank je voor de verduidelijking. Apart dat dit niet kan als je Netflix via KPN hebt lopen. Netflix introduceerde deze optie nu net om het delen van accounts te voorkomen. Mijn inziens nodigen ze hier weer mensen uit om te gaan delen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 februari 2025

Leuk zo’n wassen neus. Als jarenlang XS4ALL lid had ik al gratis ESPN zolang mijn abonnement loopt. Nu is dat omgezet naar een keuze. Als ESPN gratis loopt zolang ik abo ben, zou ik daarnaast toch voor bv Disney+ moeten kunnen kiezen?

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2755 reacties
  • 5 februari 2025
huistijger schreef:

En hoe zet ik dat aan?

Vroeg ik me ook wel af denk niet dat het zo is dat je meerdere pakketten aan kan zetten als cadeau

Dus dat zal niet en en zijn  

wjb
Superuser
  • 74446 reacties
  • 5 februari 2025
pgaarts schreef:

Als ESPN gratis loopt zolang ik abo ben, zou ik daarnaast toch voor bv Disney+ moeten kunnen kiezen?

KPN is toch geen filantropische instelling.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7076 reacties
  • 5 februari 2025

Goedemorgen, deze morgen 😊!

Noordzee schreef:

Haha, na een lange drukke werkdag heb ik dit artikel + 159 reacties doorgespit. 

Was even doorspitten, hè?! 😉

Noordzee schreef:

Zelf blijf ik dan maar level nul. Ik hoef geen peperduur mobiel abonnement om dan een aantal aanvullende pakketten gratis te krijgen terwijl ik die aanvullende pakketten eigenlijk helemaal niet wil hebben.     

Overstappen naar de vernieuwde voordelen is een keuze, ​@Noordzee. Dus de keuze om te houden wat je nu hebt, is helemaal prima. Fijn dat je het hier laat weten. 

Noordzee schreef:

Graag dan een bevestiging van een moderator dat de combinatie Internet, Mobiel (dat is al goed voor level één) en een los Digitenne-abonnement (18,00) recht geeft op het gratis ESPN Compleet-abonnement via Digitenne (ESPN 2 en ESPN 3).

Want hoe zou je anders gebruik kunnen maken van ESPN Compleet als je geen KPN TV afneemt bij KPN? 

Je kunt alleen van het keuzevoordeel ESPN Compleet gebruik maken als je gebruik maakt van KPN TV, Digitenne valt hier buiten. Het antwoord op de veelgestelde vraag is bij deze aangepast ✔

@Michel.uit.Arnhem, ik lees dat ​@Ik_Combineer jouw vragen al beantwoord heeft (klik). Ik denk dat het nu wel duidelijk voor jou is? Anders lezen we het graag.

SiessieB schreef:

Komt die Keuzevoordeel tegel nog beschikbaar in de app?!

Túúrlijk! Zodra het mogelijk is (lees: minder druk is) wordt de tegel weer beschikbaar. We geven hier een seintje en je kunt de app zo nu en dan zelf ook checken.

wjb
Superuser
  • 74446 reacties
  • 5 februari 2025
MennoG78 schreef:
huistijger schreef:

En hoe zet ik dat aan?

Vroeg ik me ook wel af denk niet dat het zo is dat je meerdere pakketten aan kan zetten als cadeau

Maar als je in level 2 (4 punten) bij het keuzevoordeel kiest voor ESPN Compleet dan krijg je dus

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Gratis ESPN Compleet

Dat is dus weldegelijk en gratis opnemen-pakket en gratis ESPN Compleet.

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 februari 2025

Is het dan écht zo druk geweest afgelopen nacht tussen 2350 en 0730? 

Over seintjes gesproken... Krijg ik die elke 6 maanden om opnieuw mijn keuze te bevestigen, of dien ik dat zelf bij te houden?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7076 reacties
  • 5 februari 2025
MennoG78 schreef:
huistijger schreef:

En hoe zet ik dat aan?

Hi ​@huistijger en ​@MennoG78,
Je kunt zowel gratis Opnemen als een keuzevoordeel krijgen. Ongeacht in welk level je zit, geven we je één keuzevoordeel cadeau.

Noordzee schreef:

En ik heb nog een vraag aan de moderators. 

Maar stel dat ik overga naar het vernieuwde Combivoordeel: Raak je dan dat gratis KPN Veilig kwijt?  Of staat dat er volledig los van? Er is namelijk ooit gesteld dat je het gratis KPN Veilig kwijt zou raken als je het abonnement zou veranderen.  

Dit staat los van elkaar.
Voor alle duidelijkheid: je krijgt geen punt(en) voor gratis KPN Veilig.

In de puntentelling staat:

Onze online veiligheidsdiensten vallen onder de paraplu van KPN Veilig, waarin onder andere ESET, 1Password en andere beveiligingsoplossingen zijn opgenomen. Als je gebruik maakt van één van deze diensten, dan krijg je daar een punt voor.

​​

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14184 reacties
  • 5 februari 2025

Ik heb nu 4 punten dus ik zou ESPN gratis kunnen krijgen, maar dat moet ik dat dan eerst uit en aan zetten ​@Shyrin van KPN ?

Reageer