Skip to main content

Schandalig gewoon

 

Via internet nieuwe klant geworden opgegeven dat ik als cadeautje de microsoft surface go 2 wil hebben.

Nou na bijna 3 weken aangesloten vol verwachting klopt mijn hart en NIKS geen cadeautje had dat niet ingevuld en krijg nu ipv.dat cadeautje een maandelijkse korting,ik bellen en na 4x kpn gesproken te hebben ja jammer uw bedenktijd is op.

Wat nou weer dit is me de 2de x dat dat gebeurt jullie willen nietvan wijken weten en er is niks aan te doen wat zijn jullie ruk zeg!!!!!! ONGELOOFLIJK GEWOON..…

Wel lekker maken met iets wat je dus niet krijgt en ik heb niet eens voor de korting gekozen telefonisch nog afgekat ook gewoon ruk dit ga maar lekker voor een andere provider kijken laat me niet in de maling nemen zeeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht van jullie KPN jammer dat ik dit zo op het net moet plaatsen gewoon lekker gemaakt met NIKS NIKS NIKS !!!!!!!!!!

En ja hoor weer net gebeld het is einde actie en er kan niks gedaan worden nou prima toch gaan we weg bij kpn wat is dit slecht van jullie zeg bah word er gewoon misselijk van net zoals 10 jaar geleden ging net zo gewoon RUK RUK IS DIT!!!!! 


Dat is een vervelende ervaring @Christina de Waardt . Stond de Microsoft Surface Go wel op de bevestiging die je na aanmelding hebt ontvangen? Of stond daarop ook al de korting vermeld? Houd er rekening mee dat die bevestiging leidend is.

Een KPN moderator kan meekijken als je wil.
Zet daarvoor jouw persoonlijke gegevens in het Forumprofiel.
De gegevens staan daar privé en alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

 


Goedemiddag @Christina de Waardt, welkom op ons forum!
Ik vrees dat ik hierin niet meer kan betekenen dan mijn telefonische collega's. Ik snap je teleurstelling maar we kunnen niet achteraf de korting wijzigen.