Skip to main content

Hoe weet ik of ik al korting heb gebruik in mijn gegevens Dit vraag ik ivm aanvraag viaplay zou je over het abonnement eventueel nog korting kunnen krijgen amusement korting of hoe dat ook heten magĀ 

HalloĀ @Tonny56Ā ,

DatĀ kun je zelf goed terugvinden op je maandelijkse factuur.Ā 

Heb jij KPN Hussel-thuis in combinatie met een mobiel abonnement? En heb je het ESPN-pakket, of Film 1, Ā of Spotify of Netflix afgeslotenĀ via KPN? Dan vind je de vijf euro entertainmentkorting ongetwijfeld al terug op je factuur. Ā Ā 

En dan krijg je die korting niet nog een keer.Ā 

Heb je die vier aanvullende pakketten niet? Dan krijg je de entertainmentkorting op Viaplay.Ā 


Goedemiddag @Tonny56!Ā 

Je hebt al een goed advies van Noordzee gekregen. Ik weet niet of je het zelf al nagekeken hebt, maar ik kan bevestigen dat je nu geen Entertainmentkorting krijgt.Ā 
De Entertainmentkorting kun je krijgen als jij een Hussel Internet (en TV) abonnement combineert met een mobiel abonnement. Je hebt momenteel geen extra opties, dus je kunt deze ā‚¬5,- per maand korting inzetten op Viaplay.Ā 

Je hebt nu een andere abonnementsvorm en hebt de keuze om het huidige abonnement om te zetten naar een Hussel Internet en TV abonnement. Let wel op: als je het huidige abonnement omzet met alle opties zoals je dat nu hebt, ben je duurder uit per maand:

Het huidige abonnement + Viaplay wordt ā‚¬55,03 + ā‚¬13,99 = ā‚¬69,02 per maand
Hussel Internet en TV + Viaplay - Entertainmentkorting wordt ā‚¬64,50 + ā‚¬13,99 - ā‚¬5,- = ā‚¬73,49 per maand


OkƩ had nog niet gekeken maar bedankt voor de berekening dus kan ik beter eventueel Viaplay nemen zonder de korting als ik het goed begrijp


Ja, dat is voor jou het voordeligste: het abonnement laten zoals het nu is en als Formule 1 straks van start gaat, Viaplay activeren voor ā‚¬13,99 per maand. Is het Formule 1 seizoen voorbij, dan kun je Viaplay weer makkelijk uitzetten.


Dank u wel dat had ik bij ziggo formule 1 ook al uit gezet Ā bij jullie daar betaald ik ook zo beetje het bedrag voor of iets meer weet het niet meerĀ 


Ziggo Sport Totaal had je inderdaad al uitgezet, hier betaalde jij ā‚¬14,99 per maand voor. Met Viaplay bespaar je dan toch weer een euro!Ā :wink:


Joepie ieder euro is er eenĀ