Skip to main content
Beantwoord

Oude Combivoordeel korting vervallen na Netflix activatie in KPN winkel

• August 14, 2026
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

"Beste KPN,

Kort geleden heeft een medewerker in de KPN-winkel op mijn eigen telefoon via de MijnKPN-app Netflix voor mij geactiveerd onder het mom van een 'gratis extra optie'.

De medewerker heeft mij er echter NIET bij verteld dat mijn oude Combivoordeel-korting van €5,- per maand hierdoor definitief zou komen te vervallen. Mijn factuur is nu onverwacht omhooggegaan. Als ik dit vooraf had geweten, had ik dit nooit gedaan.

Aangezien ik in de winkel verkeerd ben geïnformeerd en de €5,- korting volgens uw klantenservice niet meer teruggezet kan worden, wil ik graag een passende oplossing. Ik verzoek u vriendelijk om een eenmalige compensatie van €60,- op mijn factuur te storten om de misgelopen korting voor het komende jaar te dekken."

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Arthur M ,

In de oude situatie moest je bijbetalen voor jouw aanvullende abonnement:

€ 5,- Entertainmentkorting

Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt € 5,- Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Kies uit NetflixDisney+HBO MaxSpotifyFilm1ESPN CompleetXbox Game Pass UltimateStorytel of Viaplay.

In het nieuwe Combivoordeel krijg je Netflix Basic volledig gratis.

https://community.kpn.com/kennisbank%2Dkpn%2Dvoordelen%2D143/kpn%2Dcombivoordeel%2Dmeer%2Dvoordeel%2Den%2Dmeer%2Dkeuze%2D648788

Dan is het nieuwe Combivoordeel toch gunstiger? Of je hebt nog een ander aanvullend product? Dan is het logisch dat je daar nu meer voor betaalt. 

Wil je toch bv ESPN Compleet gehouden? Dan kun je ook jouw Combivoordeel maandelijks wisselen. Dan wijzig je gewoon Netflix voor iets anders. 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Arthur M . Welkom hier en vervelend dat je niet vooraf bent geïnformeerd dat het activeren van Netflix je Combivoordeel-korting zou beëindigen, dat had inderdaad wel moeten gebeuren. Een compensatie zoals je voorstelt kunnen we hier op het forum niet regelen, dus daarvoor is contact met de klantenservice nodig, waarbij je kunt verwijzen naar het gesprek in de winkel. Zij kunnen de situatie beoordelen en kijken wat er mogelijk is.

Mijn advies is om een terugbel afspraak te maken. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 17, 2026

Hallo ​@Arthur M ,

In de oude situatie moest je bijbetalen voor jouw aanvullende abonnement:

€ 5,- Entertainmentkorting

Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt € 5,- Entertainmentkorting als je Internet en Mobiel van KPN combineert. Kies uit NetflixDisney+HBO MaxSpotifyFilm1ESPN CompleetXbox Game Pass UltimateStorytel of Viaplay.

In het nieuwe Combivoordeel krijg je Netflix Basic volledig gratis.

https://community.kpn.com/kennisbank%2Dkpn%2Dvoordelen%2D143/kpn%2Dcombivoordeel%2Dmeer%2Dvoordeel%2Den%2Dmeer%2Dkeuze%2D648788

Dan is het nieuwe Combivoordeel toch gunstiger? Of je hebt nog een ander aanvullend product? Dan is het logisch dat je daar nu meer voor betaalt. 

Wil je toch bv ESPN Compleet gehouden? Dan kun je ook jouw Combivoordeel maandelijks wisselen. Dan wijzig je gewoon Netflix voor iets anders.