Hallo,
Ik ben onlangs overgestapt van Vodafone naar KPN vanwege het aantrekkelijke KeuzeVoordeel. Bij Level 1 (mobiel en internet) werd aangegeven dat je kunt kiezen uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password.
Aangezien ik ESPN Compleet normaal gesproken los zou betalen, leek dit voor mij een mooie besparing en een extra reden om over te stappen. Helaas ontdekte ik ná het afsluiten van mijn abonnement dat je voor ESPN Compleet tóch een KPN TV-abonnement nodig hebt. Dit is nergens gecommuniceerd in de promotie en de KeuzeVoordeel-opties.
Had ik dit vooraf geweten, dan had ik mijn overstap wellicht heroverwogen. Ik vind dit erg misleidend en zou graag willen weten:
- Waarom wordt deze belangrijke voorwaarde niet duidelijk vermeld bij de keuze-opties?
- Is er een oplossing voor klanten die hierdoor benadeeld zijn?
Ik heb vandaag nog contact gehad met de KPN-helpdesk, maar daar kreeg ik te horen dat ze niets voor mij konden betekenen. Dat vind ik absurd, aangezien ik op basis van onvolledige informatie een keuze heb gemaakt.
Aangezien ik ESPN Compleet graag wil blijven gebruiken, zou ik graag willen weten of het mogelijk is om dit alsnog op mijn KPN-abonnement te ontvangen zonder KPN TV, zodat ik het via de ESPN-app kan kijken.
Ik hoor graag een passende oplossing.