Skip to main content

Beste,

ik zit met het volgende. Momenteel zit ik te denken om van provider te switchen (tv en internet). Met mijn mobiele abonnement van KPN zit ik nog circa 9 maanden aan KPN vast. 

Als ik het factuuradres van mijn mobiele abonnement op een ander adres zet, blijf ik dan nog die kortingen houden wanneer ik naar een andere provider overstap met TV en internet?

ik ben dus nog tevreden met het mobiele abonnement, maar wil dat niet meer met mijn eigen kpn tv en internet combineren.

 

ik hoor het graag!

Hallo @Jefff90 ,

Wanneer je voor internet en TV overstapt naar een andere provider voldoe je niet meer aan de voorwaarden voor korting conform KPN Hussel (of Compleet).

De voorwaarde is namelijk dat je op jouw woonadres ook minimaal vast internet afneemt bij KPN. Je gaat dus jouw voordeel van 5 euro per maand (of 7,50 per maand) verliezen.

Het factuuradres is niet bepalend, jouw woonadres is bepalend. Als je KPN een verkeerd woonadres opgeeft, belazer je de boel en heb je kans dat ze er achter komen. Dat lijkt me niet de bedoeling.  Ook niet echt nodig voor die resterende negen maanden….. 

 

 

Uitleg Hussel Voordelen

KPN Hussel biedt extra voordelen wanneer je Thuis en Mobiel afneemt op 1 adres. Zo krijg je maandelijks €2,50, €5,- of €7,50 op je mobiele abonnement en krijg je 5 euro korting op een entertainment pakket naar keuze. Kies bijvoorbeeld voor Onbeperkt Data voor 36 euro per maand en internet voor thuis met 5 euro voordeel op Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Pluspakket of Film1. Ook is onderling gratis bellen en MB's delen mogelijk zoals je nu al gewend bent bij KPN Compleet.


Reageer