Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb recent het pluspakket (extra zenders) geactiveerd omdat deze gratis zou zijn in combinatie met mijn hussel tv / internet en mobiel. Tijdens het activeren werd vermeld dat dit kosteloos zou zijn.

In de mijnkpn omgeving staat de pluspakket optie onder ‘entertainment’ ook als gratis vermeld.

Echter……..
Op mijn laatste factuur is er 2 x 6,99 in rekening gebracht voor het pluspakket ?

Ik heb pogingen gedaan om er telefonisch uit te komen, maar na 2 dagen bellen,  wisselende verhalen,
eindeloos in de wacht worden gezet, kortom kastje/muur……… bij deze een poging om eea. via dit forum helder te krijgen.

 

‘Probleem’ inmiddels voorgelegd in een kpn winkel.

 

Ook al heb ik welliswaar een hussel abo voor zowel internet/tv als mobiel, zou de korting op het pluspakket officiëel niet van toepassing zijn. Mijn mobiele abo betreft nl. een abonnement met een 097 nr.

Dat het pluspakket wel als gratis in mijn omgeving staat is dan vermoedelijk een foutje.
Dat er tijdens het activeren ook staat dat eea. gratis is, zorgt voor verwarring.

Prettig om in elk geval wel serieus genomen te worden in de winkel en niet met een kluitje het riet in te worden gezonden zoals bij herhaling vanuit de servicedesk.

Nu in afwachting op een passende oplossing.


Goedemiddag @RickRick78, welkom op ons forum!
Dat deze zenders ook gratis in de app staan maakt het niet duidelijker inderdaad, ik zal je feedback meenemen!

Het pluspakket is alleen gratis in combinatie met een mobiel abonnement met telefonie erin, de abonnementen met alleen data helaas niet.
Meer daarover kun je ook vinden op onze kennisbank!