Skip to main content

Onlangs heb ik een oud Kreatel TV-modem laten vervangen door een nieuwe Arcadyan modem.

Installatie verliep zonder problemen. Maar ik kan het pluspakket, waar ik opgeaboneerd ben niet meer ontvangen. Ik heb nog een tweede modem (oud) (2de TV), daar kan ik het plus abonnement wel op ontvangen. Wat moet ik doen om op mijn nieuwe modem het plus abonnement te ontvangen?

 

Met vriendelijke groet,

Tjibbe Knol

​Excuses voor de late reactie @Mosbeek. Het is helaas erg druk de laatste tijd. 

Kun je inmiddels het Pluspakket alweer bekijken? Ik zie dat je al wel contact hebt gehad met onze klantenservice namelijk. Dus ik vermoed dat alles in orde is nu. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je!
 


Alle Motorola TV-modems en het Arcadyan modems zijn verwisseld door Arris VIP2915. Kan nu mijn Pluspakket weer bekijken. Alleen zijn de TV-modems nog niet geüpdatet.


Goed om te horen! Verder werken we had aan een nieuwe update om enkele problemen die nog spelen op te lossen. Ik durf je niet te zeggen wanneer de update komt. Dat verschilt ook per klant.


Reageer