Skip to main content

Pluspakket gratis, maar kost toch 6,99 euro

 

Het eerst schermpje :

en dan het tweede schermpje

 

ook in mij voorwaarden staat dat het gratis zou zijn, meen ik te lezen:

juni 2019:
 

ik heb volgens mij een jaar contract afgesloten in die 2019-06, dus voor oktober 2019.

Hallo @Peter6P 

 

Waarschijnlijk moet je het op deze manier wijzigen, dit is een oud Telfort abonnement en daar wijzig je het via Combivoordeel onder Producten in MijnKPN:

 

Na klikken op Combivoordeel krijg je dit scherm en rechts onderin via het blauwe pen symbool kan je kiezen wat je wilt hebben:

 

Na klikken op het blauwe pennetje krijg je dit scherm:

 


Hallo @Peter6P ,

Ik zie dat jij een Hussel-abonnement hebt. Op het eerste schermpje wordt de bruto-prijs genoemd van de verschillende mogelijke pakketten. Jij hebt waarschijnlijk ook een mobiel abonnement waardoor je Combivoordeel hebt. Eén van de voordelen van het Combivooreel is dat je het pluspakket gratis krijgt. Echter alleen zolang je in aanmerking komt voor het Combivoordeel. Dat is de reden dat het niet op het eerst scherm vermeld staat. Het zal ook niet in jouw contract staan.  Je zal het Combivoordeel wel terugzien op o.a. jouw maandelijkse facturen. 

Lees meer over het Combivoordeel in: 

 

@GeSp 

Dit is geen oud Telfort-abonnement, maar een Hussel-abonnement wat afgesloten is op 4-6-2019:


 

ik heb volgens mij een jaar contract afgesloten in die 2019-06, dus voor oktober 2019.

 

 

 


Hallo @Peter6P 

 

Waarschijnlijk moet je het op deze manier wijzigen, dit is een oud Telfort abonnement en daar wijzig je het via Combivoordeel onder Producten in MijnKPN:

 

Na klikken op Combivoordeel krijg je dit scherm en rechts onderin via het blauwe pen symbool kan je kiezen wat je wilt hebben:

 

Na klikken op het blauwe pennetje krijg je dit scherm:

 

Het is ooit Telfort geweest, maar zoals u ziet staat er geen ‘TFT’ in mijn contract,

ik heb het namelijk opneiuw afgesloten toen kpn Telfort overnam, dat combivoordeel werkt dus niet.


Het ging er niet om dat het Telfort was maar dat jij volgens je eerste post ook recht op keuze tussen die 2 pakketten zou moeten hebben.

Het lijkt mij dan logisch dat het dan op dezelfde plek gewijzigd kan worden voor Hussel pakketten die van voor oktober 2019 zijn en die ook de keuze tussen 2 pakketten hebben:

Maar als het daar bij jou niet bijstaat dan heb je die keuze blijkbaar toch niet, je zou daar volgens mij dan wel moeten kunnen zien of je wel dat gratis Pluspakket hebt.

 

Heb je wel mobiel van KPN anders heb je sowieso geen gratis pluspakket als Combivoordeel,


Hallo @Peter6P ,

Ik zie dat jij een Hussel-abonnement hebt. Op het eerste schermpje wordt de bruto-prijs genoemd van de verschillende mogelijke pakketten. Jij hebt waarschijnlijk ook een mobiel abonnement waardoor je Combivoordeel hebt. Eén van de voordelen van het Combivooreel is dat je het pluspakket gratis krijgt. Echter alleen zolang je in aanmerking komt voor het Combivoordeel. Dat is de reden dat het niet op het eerst scherm vermeld staat. Het zal ook niet in jouw contract staan.  Je zal het Combivoordeel wel terugzien op o.a. jouw maandelijkse facturen. 

Lees meer over het Combivoordeel in: 

 

 

@Noordzee :

op mijn facturen is geen combivoordeel te zien, ik heb internet en tv:
 

Ik vermoed dat ik beter een nieuwe abonnement kan afsluiten, net als bij Gas/Electra, zodat er weer voordelen beschikbaar komen. Dit wordt steeds duurder, zonder voordelen waar ik wat aan heb, ondanks dat ik al jaren bij KPN zit.

Ook het spotify of netflix abonnement zou met 5 euro korting moeten komen “entertainment voordeel”, ook dat werkt neit als ik dat toevoeg (1 van de twee).


Het ging er niet om dat het Telfort was maar dat jij volgens je eerste post ook recht op keuze tussen die 2 pakketten zou moeten hebben.

Het lijkt mij dan logisch dat het dan op dezelfde plek gewijzigd kan worden voor Hussel pakketten die van voor oktober 2019 zijn en die ook de keuze tussen 2 pakketten hebben:

Maar als het daar bij jou niet bijstaat dan heb je die keuze blijkbaar toch niet, je zou daar volgens mij dan wel moeten kunnen zien of je wel dat gratis Pluspakket hebt.

 

Heb je wel mobiel van KPN anders heb je sowieso geen gratis pluspakket als Combivoordeel,

ja een nee, ik heb er een bij Youfone, wat net door KPN is overgenomen.

mijn Combivoordeel scherm mist het blauwe pennetje:
 

het klopt dus blijkbaar niet wat er op mijn tv extra's pagina staat:
 

Of KPN is bezig met abonnementen van Youfone te integreren en dit wordt daardoor mogelijk veroorzaakt ?


Een Youfone abonnement is en wordt geen KPN abonnement, dat is dus de reden dat je geen Combivoordeel hebt.

Je zal daar een echt KPN mobiel abonnement voor moeten nemen, dat is duurder en van de meerprijs wordt dan je Combivoordeel betaald, je zal moeten uitzoeken wat voordeliger is.


Hallo @Peter6P ,

Ik zie dat jij een Hussel-abonnement hebt. Op het eerste schermpje wordt de bruto-prijs genoemd van de verschillende mogelijke pakketten. Jij hebt waarschijnlijk ook een mobiel abonnement waardoor je Combivoordeel hebt. Eén van de voordelen van het Combivooreel is dat je het pluspakket gratis krijgt. Echter alleen zolang je in aanmerking komt voor het Combivoordeel. Dat is de reden dat het niet op het eerst scherm vermeld staat. Het zal ook niet in jouw contract staan.  Je zal het Combivoordeel wel terugzien op o.a. jouw maandelijkse facturen. 

Lees meer over het Combivoordeel in: 

 

 

@Noordzee :

op mijn facturen is geen combivoordeel te zien, ik heb internet en tv:
 

Ik vermoed dat ik beter een nieuwe abonnement kan afsluiten, net als bij Gas/Electra, zodat er weer voordelen beschikbaar komen. Dit wordt steeds duurder, zonder voordelen waar ik wat aan heb, ondanks dat ik al jaren bij KPN zit.

Ook het spotify of netflix abonnement zou met 5 euro korting moeten komen “entertainment voordeel”, ook dat werkt neit als ik dat toevoeg (1 van de twee).

Klopt @Peter6P ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

Combivoordeel krijg je alleen als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 


@Noordzee 
Dank voor uw antwoord, ik heb het direct verlengd
:)


Ik heb nog in alle bewaarde mailing van KPN gezocht, maar daar is nog niets vermeld over de mogelijkheid tot verlengen.

Als dit al enige tijd bestaat, dan worden abonnee's benadeeld doordat ze nu niet verlengen, net als ik.

@KPN  : zie hierboven.
Het zou mooi zijn als hier wat meer ruchtbaarheid aan wordt gegeven, daarmee worden bestaande klanten vast nog meer positiever van 😉

Ik heb nu een 5* hogere snelheid glas, krijg een nieuwe KPN box en betaald daarvoor 3,47 euro minder.
Die zelfde aanpassingen zouden mij iets van 5 euro meer kosten als ik ze bij Hussel had toegevoegd.

En dit door een vraag over het Pluspakket/extra's 🙃
@Noordzee en @GeSp Dank !


@Peter6P 

Het is sowieso raadzaam om regelmatig te verlengen naar de nieuwste abonnementsvorm. Want dan krijg je steeds de nieuwste apparatuur en de laagste prijzen die ook gelden voor nieuwe klanten (na een eventuele tijdelijke korting.) Klanten die nooit verlengen, betalen op den duur een flink hoog bedrag als gevolg van de jaarlijkse prijsindexatie.  


Reageer