Skip to main content
Beantwoord

Probleem bij huishouden aanmaken

• October 2, 2025
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

ik had een reactie toegevoegd aan eenzelfde soort topic als deze. ik neem aan dat de beller is sneller, de beste oplossing is?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor je reactie en het aanvullen van je gegevens! Ik heb inmiddels het huishouden voor je aangemaakt, alles is dus goed gelukt. Je hoeft hiervoor geen contact meer op te nemen met de klantenservice.

Laat het vooral weten als je nog iets tegenkomt of als er iets niet helemaal werkt zoals verwacht, dan kijk ik graag met je mee.

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 2, 2025

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik liep hier een paar maanden geleden al tegenaan maar heb er toen niks mee gedaan. Vandaag heb ik mijn hbo-max opgezegd omdat het abonnement t gedowngrade was door HBO zonder dat ik dat wist.

Toen zat ik natuurlijk in mijn KPN en zag ik combivoordeel en ging er een lampje branden om het nog een keer te proberen. Ik kon geen huishouden aanmaken in zowel de app als de browserversie. Hetzelfde probleem als wat ik hierboven lees…

blauwe knop ‘Doorgaan naar jouw overzicht’ doet helemaal niks.

Ik heb kpn mobiel/kpn thuis internet/kpn vast bellen en zou dus graag willen dat mijn huishouden wordt aangemaakt. Ik ben op dit forum ingelogd met mijn KPN ID

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@HM1983. Welkom op de community! Heeft de klantenservice je inmiddels al kunnen helpen? Als dat nog niet het geval is, mag je je gegevens achterlaten in je profiel. Dan zoek ik voor je uit of ik je verder kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 3, 2025

Hoi Vikash,

Nee ik was er nie taan toegekomen om de klantenservice te bellen. Dus ik heb zojuist mn gegevens ingevuld in mijn profiel, inclusief de klantnummers van elke kpn service/factuur. Mocht het niet lukken Vikash, laat het dan ook weten want dan ga ik maandag wel klantenservice bellen en kijken of het dan lukt. Dank voor je reactie

groeten,

H.M.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Bedankt voor je reactie en het aanvullen van je gegevens! Ik heb inmiddels het huishouden voor je aangemaakt, alles is dus goed gelukt. Je hoeft hiervoor geen contact meer op te nemen met de klantenservice.

Laat het vooral weten als je nog iets tegenkomt of als er iets niet helemaal werkt zoals verwacht, dan kijk ik graag met je mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 6, 2025

ok dank voor de snelle hulp :)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! 😊