Skip to main content
Beantwoord

Product (06 nummer van alarm) toevoegen lukt niet

  • 20 May 2024
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Het lukt mij niet om het 06-nummer (simkaart) van mijn alarmsysteem toe te voegen aan mijn andere producten.

Als ik het 06-nummer invoer dan krijg ik de melding dat er een code naar het nummer van de simkaart is gestuurd. Maar de code kan ik niet ontvangen omdat de simkaart in het alarmsysteem zit.
Ik krijg de melding: ‘ Gebruik je de simkaart voor Mobiel Internet in een laptop of tablet? Doe de simkaart dan tijdelijk in een mobiele telefoon, zodat je de verificatie-sms kan ontvangen.’
Helaas kan ik de simkaart niet uit het alarmsysteem halen.

Mijn vraag is: hoe kan ik dit 06-nummer toch aan mijn producten toevoegen?

 

Hoi @Cor2211. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het mobiele abonnement te koppelen. Helaas is het niet mogelijk om jouw abonnement te koppelen aan MijnKPN zonder een sms verificatie. Je kan een vervangende simkaart kunnen bestellen en deze simkaart eerst in een mobiele telefoon stoppen voor de verificatie. Pas daarna kan je het nieuwe simkaartje in jouw alarmsysteem plaatsen. Daarvoor kan je het beste langs een KPN Winkel gaan of contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Wanneer je dit online aanvraagt is er namelijk ook een sms verificatie nodig. 

 


Beste Vikash,

Dank voor je reactie.
Het is mij duidelijk hoe het zit.
Ik ga even kijken hoe ik dit dan verder ga aanpakken.

Groet,
Cor

 


Hoi @Cor2211. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het mobiele abonnement te koppelen. Helaas is het niet mogelijk om jouw abonnement te koppelen aan MijnKPN zonder een sms verificatie. Je kan een vervangende simkaart kunnen bestellen en deze simkaart eerst in een mobiele telefoon stoppen voor de verificatie. Pas daarna kan je het nieuwe simkaartje in jouw alarmsysteem plaatsen. Daarvoor kan je het beste langs een KPN Winkel gaan of contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Wanneer je dit online aanvraagt is er namelijk ook een sms verificatie nodig. 

 

en dat stopt het alarm systeem met werken zodra je die sim gebruikt ?  dat lijkt me niet handig, bovendien als de de TS de sim niet uit het alarm systeem kan halen lijkt me dat hij er ook geen nieuwe in kan stoppen.


De simkaart kan je vast wel uit het alarmsysteem halen. Hij moet er tenslotte ook in. Echter zal het formaat (standaard) niet in de huidige telefoon passen (nano) om de sms te ontvangen. 


Reageer