Skip to main content
Beantwoord

Producten toevoegen aan mijn huishouden lukt niet

• June 16, 2025
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Het lukt niet om producten toe te voegen aan mijn huishouden.  Ik vul de gegevens in en druk op de blauwe knop, en dan gebeurt er niets.

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Joke26121975 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Heb je het ook al eens in een andere browser geprobeerd? De snelste manier om hiermee verder geholpen te worden, is door even een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen meteen je gegevens erbij pakken en ik verwacht dat we het vanuit daar snel voor je op kunnen lossen! Deel je de uitkomst hier nog eventjes met ons> Alvast bedankt!

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 17, 2025

Hoi ​@Joke26121975 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Heb je het ook al eens in een andere browser geprobeerd? De snelste manier om hiermee verder geholpen te worden, is door even een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen meteen je gegevens erbij pakken en ik verwacht dat we het vanuit daar snel voor je op kunnen lossen! Deel je de uitkomst hier nog eventjes met ons> Alvast bedankt!

• Nieuwkomer
  • September 21, 2025

Ik heb precies hetzelfde, welk device of browser ik ook gebruik.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Goedemorgen ​@Djstam , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Dan zou ik je in dit geval in eerste instantie adviseren om hiervoor een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Vanuit daar kunnen ze je gegevens er direct bij pakken en vanuit daar kijken wat er in jouw geval fout gaat. Laat je ons ook nog even weten wat daar uit is gekomen?