Skip to main content
Beantwoord

Recht op meerdere entertainmentpakketten bij meer mobiele abonnementen?

• July 28, 2026
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Wij hebben op ons thuisadres TV+Internet. Daarnaast hebben mijn vriendin en ik beiden een KPN abonnement voor onze mobiele telefoon. Mogelijk sluiten we binnenkort ook een abonnement af voor onze dochter.

Hebben we dan met 3 mobiele abonnementen + een TV/Internet abonnement recht op meerdere entertainment pakketten?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@WoutZ ,

Nee, per huisadres ontvang je via het Combivoordeel maximaal één entertainmentpakket. 

bron: 

Welke voordelen krijg je?

Welke voordelen je krijgt hangt af van het level waar je in zit. Deze levels en voordelen zijn er:

Level 1

Je start in level 1 bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, Opnemen Pakket, ESPN Compleet bij TV of Videoland Basis

Level 2

Level 2 begint bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, Videoland Basis, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Level 3

Je zit in level 3 bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic*, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium (voor €2/maand)
    *Of Netflix Standaard voor €3/mnd

Wat zijn Combivoordeel punten?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 
*Het puntensysteem verandert per 1 september 2026.

Hoe kom ik in level 1?

Je zit in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal 4 punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal 8 punten hebt.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 28, 2026

Hallo ​@WoutZ ,

Nee, per huisadres ontvang je via het Combivoordeel maximaal één entertainmentpakket. 

bron: 

Welke voordelen krijg je?

Welke voordelen je krijgt hangt af van het level waar je in zit. Deze levels en voordelen zijn er:

Level 1

Je start in level 1 bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis Pluspakket bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, Opnemen Pakket, ESPN Compleet bij TV of Videoland Basis

Level 2

Level 2 begint bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 4 punten

• Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, Videoland Basis, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Level 3

Je zit in level 3 bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic*, ESPN Compleet, Opnemen Pakket, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium (voor €2/maand)
    *Of Netflix Standaard voor €3/mnd

Wat zijn Combivoordeel punten?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level 1. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 
*Het puntensysteem verandert per 1 september 2026.

Hoe kom ik in level 1?

Je zit in level 1 Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level 2?

Je zit in level 2 Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal 4 punten hebt.

Hoe kom ik in level 3?

Je zit in level 3 Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal 8 punten hebt.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@WoutZ, welkom bij de community!

​@Noordzee heeft het helemaal goed uitgelegd. 😊 Per huishouden kun je via Combivoordeel maximaal één entertainmentpakket activeren, ook als er meerdere mobiele abonnementen aan hetzelfde huishouden zijn gekoppeld. Mocht je hier nog vragen over hebben of ergens over twijfelen, laat het gerust weten. Dan kijken we graag met je mee! 😊