Skip to main content
Beantwoord

Telfort abonnement geen combivoordeel, hoe kan ik die wel krijgen

  • 1 August 2024
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik ben destijds automatisch overgestapt van Telfort naar KPN, alleen krijg ik daardoor geen combivoordelen toen ik een mobiel abonnement afsloot bij KPN. Alleen voor mijn mobiel. Als ik een KPN abonnement had gehad, zou ik veel meer voordelen krijgen. Wat moet ik doen om wel van alle voordelen te kunnen genieten. Persoonlijk vind ik het vreemd dat er onderscheid gemaakt wordt. Ben nl al jaren trouwe KPN klant. 

Toen u Telfort klant was, toen kreeg u die voordelen ook niet. KPN heeft de Telfort klanten overgenomen met de voorwaarde dat alles hetzelfde bleef. Dat betekent dus logischerwijs ook dat klanten met een Telfort abonnement nu nog steeds geen voordelen krijgen. Immers, dat was toch vroeger ook zo?

U kunt uw abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u wel voordelen. 


Hoe kan ik dit wijzigen, want ik heb ook nog een huistelefoon waarvan ik af wil. 


Bellen naar KPN op telefoonnummer 0800-0402. 


Hallo @Simone68 , 

Je kunt dat combivoordeel en de huidige prijzen krijgen door jouw abonnement te verlengen indien je nu contractvrij bent. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Reageer