Beste kpn,
Een tijd geleden ben ik klant bij julie geworden internet+tv en een sim only abonnement. mijn keus voor kpn was om de mooie Ek deal namelijk een samsung tv.
nu is het zo dat ik nog steeds geen toegangscode heb mogen ontvangen per mail om de tv te bestellen. terwijl alle stappen al wel zijn doorlopen.
ik heb al meerdere malen met julllie gebeld / gesproken via de chat maar hier werd ik ook niet wijzer van de een zegt wat anders dan de ander.
graag ontvang ik zoals beloofd mijn toegangscode om de tv te bestellen.
dit zijn de voorwaarden volgens jullie en die zijn dus allemaal al afgerond:
Zodra je KPN-abonnement actief is, je modem is aangesloten en de 14 dagen zichttermijn voorbij zijn, krijg je een toegangscode via e-mail. Hiermee kan je de Samsung TV bestellen. De toegangscode is geldig tot 60 dagen na uitgifte.
abonnement is actief, modem is al aangesloten en actief, 14 dagen zichttermijn is ook al voorbij. en toch ontvang ik geen code.
telefonisch en via de chat word ik niet verder geholpen dus ik hoop dat een kpn medewerker mij hier verder kan helpen ( ik heb mijn profiel verder ingevuld ) dus ik hoop dat het voldoende zal zijn om erin te duiken.
alvast bedankt.
groetjes,
Danny.