Skip to main content
Beantwoord

Toegangscode welkomst cadeau niet ontvangen

  • 28 June 2024
  • 7 reacties
  • 188 keer bekeken

Beste kpn,

 

Een tijd geleden ben ik klant bij julie geworden internet+tv en een sim only abonnement. mijn keus voor kpn was om de mooie Ek deal namelijk een samsung tv.

 

nu is het zo dat ik nog steeds geen toegangscode heb mogen ontvangen per mail om de tv te bestellen. terwijl alle stappen al wel zijn doorlopen. 

 

ik heb al meerdere malen met julllie gebeld / gesproken via de chat maar hier werd ik ook niet wijzer van de een zegt wat anders dan de ander.

 

graag ontvang ik zoals beloofd mijn toegangscode om de tv te bestellen.

 

dit zijn de voorwaarden volgens jullie en die zijn dus allemaal al afgerond:

 

Zodra je KPN-abonnement actief is, je modem is aangesloten en de 14 dagen zichttermijn voorbij zijn, krijg je een toegangscode via e-mail. Hiermee kan je de Samsung TV bestellen. De toegangscode is geldig tot 60 dagen na uitgifte.

 

abonnement is actief, modem is al aangesloten en actief, 14 dagen zichttermijn is ook al voorbij. en toch ontvang ik geen code.

 

telefonisch en via de chat word ik niet verder geholpen dus ik hoop dat een kpn medewerker mij hier verder kan helpen ( ik heb mijn profiel verder ingevuld ) dus ik hoop dat het voldoende zal zijn om erin te duiken.

 

alvast bedankt.

 

groetjes,

 

Danny.

Hallo @Dstokkentre ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

bron: 

 


Hallo @Dstokkentre ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

bron: 

 

Hoi,

 

Volgens mij zit het iets anders als ik op de website kijk. Er staat namelijk dat je per mail na de 14 dagen zichttermijn een toegangscode krijgt per mail om dan via de samsung website de tv te bestellen omdat je zelf kan kiezen tussen meerdere opties ( met bijbetaling of enkel 1 cent ) 

 

Dus ik krijg niet zoals je aangeeft een track&trace code. Ik hoor een toegangscode te krijgen per mail om dan zelf de tv te bestellen. 

 

En dit is dus nog steeds niet gebeurt.


De essentie voor de oplossing is hetzelfde. Bel even met Sidekix: 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).


Topic kan gesloten worden. Probleem is opgelost.


Goedenavond,

 

Wij hebben ook nog geen toegangscode ontvangen.

 

1 Juli is ons contract ingegaan én is ons modem aangesloten én hebben wij onze verbinding geactiveerd.

Moet ik ook nog iets anders doen? We zouden graag de TV willen bestellen. :)


Welkom op de community @Matthyszz. In het eerdere antwoord van Noordzee staat wat je kunt doen. Als je die stappen volgt moet dit goedkomen.


Hoi,  Hier Sidekix ook gebeld maar ze zijn door de weeks alleen bereikbaar van 09:00 tot 18:00 !


Reageer