Skip to main content
Beantwoord

Tot wanneer is een kortingsaanbod geldig vanwege de overstap naar glasvezel?

  • 9 September 2024
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Ik heb momenteel een KPN-abonnement via het kopernetwerk. Daarbij zitten nog enkele mooie voordelen en kortingen op het abonnementstarief, die lopen tot in december.

Over ongeveer een half jaar wordt in mijn woonplaats het glasvezelnetwerk van Glaspoort geactiveerd. De kabels liggen er al tot aan de voordeur, alleen de huisaansluiting moet nog gemaakt worden.

Nu heb ik een folder van KPN ontvangen waarop wordt verwezen naar de website voor een kortingsaanbod voor KPN-klanten die willen overstappen van koper naar glasvezel. Ik heb op de website gezien dat mijn huidige voordelen dan behouden blijven, al wordt er dan wel een nieuw jaarabonnement afgesloten. Ik zou daar wel gebruik van willen maken, want als het om voordelen en korting gaat blijven we natuurlijk wel Hollanders… 😉

Mijn vraag is of het mogelijk is om pas vlak voor het aflopen van mijn huidige kortingen in december gebruik te maken van het overstapaanbod, en of mijn huidige voordelen dan ook in het nieuwe jaarabonnement behouden blijven.

Piet.

 

Hi Piet, ik denk graag mee. 

De kortingen die je benoemt zullen op de afgesproken datum komen te vervallen, die  gaan dus niet mee. De combivoordelen blijven uiteraard wel zolang je de combinatie van internet thuis en een mobiel abonnement hebt. 


Reageer