Skip to main content

Ik ben nu ruim 25 jaar vaste klant bij kpn ,

 

en zie steeds leuke aanbiedingen voorbij komen .

nu is mijn vraag waarom niet eens een leuke aanbieding voor vaste klanten zelfs bij jullie concurrent krijg je ieder jaar een korting .

nu is er de aanbieding van een gratis  iPad ik vind eigenlijk wel dat ik als vaste klant ondertussen wel recht heb op een iPad .

vaste klanten wil je houden lijkt me op deze manier denk ik er over om over te gaan stappen .

mvg J de jong 

 

Dat vinden bijna alle vaste klanten maar 2.5 miljoen Ipads weggeven is onbetaalbaar. Stel dat ze inkoop € 250,00 kosten dan is dat 625 miljoen euro. Dat is dan einde KPN.


ik had dat gisteren ook bij de Appie, winkel daar al 20+ jaar en vond dat ik recht had op een gratis kratje bier. De kassière dacht daar anders over 😉

 


Dat vinden bijna alle vaste klanten maar 2.5 miljoen Ipads weggeven is onbetaalbaar. Stel dat ze inkoop € 250,00 kosten dan is dat 625 miljoen euro. Dat is dan einde KPN.

De KPN netto winst in 2022 was 766 miljoen, dus het zou in die zin best kunnen..

Maar je hebt gelijk dat kado’s worden betaald door onszelf, we zouden feitelijk moeten aandringen op afschaffen van kado’s en verlagen van maandelijkse kosten. 



Maar je hebt gelijk dat kado’s worden betaald door onszelf, we zouden feitelijk moeten aandringen op afschaffen van kado’s en verlagen van maandelijkse kosten. 

Ben ik ook voor maar dat kan alleen als -alle- providers daar in mee gaan, en dat zie ik niet gebeuren...



Maar je hebt gelijk dat kado’s worden betaald door onszelf, we zouden feitelijk moeten aandringen op afschaffen van kado’s en verlagen van maandelijkse kosten. 

Ben ik ook voor maar dat kan alleen als -alle- providers daar in mee gaan, en dat zie ik niet gebeuren...

Juist niet, want door die kadootjes-uit-eigen-zak af te schaffen, kan de abo prijs voor IEDEREEN naar beneden en dus ben je de goedkoopste. Je moet dit dus juist niet zeggen tegen de concurrentie.

Zojuist weer 10km naar de Hornbach gereden ipv 1 km naar de Praxis, benzine er 10 keer uitgehaald op een bedrag van nog geen 100 euro, incl Praxis 20% korting. Dat kun je dus bereiken met de laagste prijs.


De kosten van de ‘welkomstaanbiedingen’, ‘gratis’ superwifi’s, televisies, tablets of ‘kortingen’, worden allemaal in de abonnementskosten verdisconteert: er is echt geen enkel bedrijf dat iets zomaar weggeeft. Of op ‘nieuwe’ klanten en jaarlijkse overstappers toeleggen. Juist door de ‘gratis’ apparatuur of ‘kortingen’, zijn de abonnementen duurder dan nodig.

Ik pleit er ook voor, daarmee te stoppen en de tarieven voor iedereen omlaag, dan betalen we allemaal een eerlijke én dezelfde prijs voor dezelfde diensten. 


De actie met de gratis samsung tab A8 is nu voorbij. In plaats daarvan staat er nu bij verlengen met Samsung s23 'extra scherpe prijs'. Nou, hij is nog steeds 720 euro net als vorige week toen je er nog de tab A8 bij kreeg. Ik heb geen tablet nodig, dus heb gewacht op waar jullie daarna mee zouden komen… Komt er nog een echt scherpere prijs?