Skip to main content
Beantwoord

Verdubbeling van data niet meer actief na aanpassing abonnement

• September 16, 2025
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik heb onlangs mijn mobiel abonnement verlaagd van Unlimited naar 15 GB omdat ik het toch niet heel veel gebruik en omdat ik er vanuit ging dat het data verdubbeld zou worden naar 30 GB aangezien ik ook vast internet bij KPN heb.

Helaas is dat verdubbelen dus niet gebeurd en vind ik mijn 15GB toch wat weinig. Hoe kan ik er weer voor zorgen dat mijn combivoordeel weer werkt? 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi ​@wiigamer en bedankt voor je vraag! 

Ik zag dat je je klantgegevens hebt ingevuld: fijn, dat maakt het controleren makkelijker en is je vraag ook direct te beantwoorden 😊
Ik heb het voor je nagekeken: je abonnement is inderdaad 15 GB en de verdubbeling van je data via het Combivoordeel staat aan. We hebben dit nogmaals bevestigd, dus dubbele data zou nu helemaal goed moeten zijn!

Je kunt dit zelf ook controleren in de MijnKPN app:

1. Log in in de MijnKPN app

2. Klik rechtsboven op het poppetje

3. Kies 'Combivoordeel'

4. Scroll naar beneden voor een overzicht van al je geactiveerde voordelen; hier zou 'Gratis Dubbele Data' op je mobiele abonnementen zichtbaar moeten zijn

Daarnaast kun je het ook terugzien in de app bij het verbruik van je mobiele abonnement.

Wil je dat eens checken? Laat weten of alles nu klopt en zichtbaar is zoals verwacht!

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hi ​@wiigamer en bedankt voor je vraag! 

Ik zag dat je je klantgegevens hebt ingevuld: fijn, dat maakt het controleren makkelijker en is je vraag ook direct te beantwoorden 😊
Ik heb het voor je nagekeken: je abonnement is inderdaad 15 GB en de verdubbeling van je data via het Combivoordeel staat aan. We hebben dit nogmaals bevestigd, dus dubbele data zou nu helemaal goed moeten zijn!

Je kunt dit zelf ook controleren in de MijnKPN app:

1. Log in in de MijnKPN app

2. Klik rechtsboven op het poppetje

3. Kies 'Combivoordeel'

4. Scroll naar beneden voor een overzicht van al je geactiveerde voordelen; hier zou 'Gratis Dubbele Data' op je mobiele abonnementen zichtbaar moeten zijn

Daarnaast kun je het ook terugzien in de app bij het verbruik van je mobiele abonnement.

Wil je dat eens checken? Laat weten of alles nu klopt en zichtbaar is zoals verwacht!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • September 17, 2025

Het is een dag later verwerkt in de app inderdaad. Blijkbaar gaat daar wat tijd over heen, geen probleem. Bedankt :-)

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 18, 2025

Top! Ik heb je vraag graag beantwoord, dus geen dank! 😊