Skip to main content

Goede avond,

 

Sinds kort heb ik een appartement gevonden en ga ik weer het ouderlijk huis uit. Nu wil ik bij KPN mijn internet en tv abonnement afsluiten en dit combineren met mijn mobiele KPN abonnement om te profiteren van de Hussle voordelen.

Mijn huidige mobiele abonnement loopt 26-07-2021 af en momenteel profiteer ik nog van de Alles-in-1 voordelen van mijn ouders.

Wat gebeurt er op het moment dat ik internet en tv afsluit, van welke voordelen kan ik dan profiteren? Moet ik iets doen om van de Husstle voordelen gebruik te maken? Kan ik op mijn nieuwe adres nog gebruik maken van de voordelen van Alles-in-1?

 

Op kpn.com kun je (na de postcodecheck) zien wat er allemaal mogelijk is op je nieuwe adres. Daarbij kun je aangeven dat je al een mobiel abo hebt, zodat daar rekening mee gehouden kan worden. 


Welkom op het forum @Sectie4, gefeliciteerd met het vinden van een eigen huisje! Als je voor jezelf dan internet en tv afsluit bij KPN, kun je gebruik maken van alle Husselvoordelen. Als je tijdens het bestellen aangeeft dat je al een mobiel abonnement hebt bij KPN worden alle voordelen direct meegenomen. Het is wel van belang dat je voor je mobiele abonnement wel het adres aanpast. 

Mocht je nog nog vragen hebben, stel ze hier op het forum gerust!