Skip to main content

Ik ben erg verbaas nadat ik vandaag verlengen die mij niet verteld dat KPN stopt met dubbel data!

We zijn met 4 mobielen waarvan 2 gebruik veel data voor Spotify als ze naar buiten gaan, dan kan ik mijn GB delen met hun! Nu is waardeloos!

Komt zeker door Corona die op KPN besmettelijk waardoor moeten we betalen!

Eerst was met dubbel van 15 naar 30 GB en bij nieuwe verlengen heb ik recht op 20 GB, toch zie ik steeds op 15GB waar is mijn 5GB gebleven?

Mooi beloofd zeg!

 

Admin: nieuw topic aangemaakt

Ik ben erg verbaas nadat ik vandaag verlengen die mij niet verteld dat KPN stopt met dubbel data!

We zijn met 4 mobielen waarvan 2 gebruik veel data voor spotify als ze naar buiten gaan, dan kan ik mijn Gb delen met hun! Nu is waardeloos!

Komt zeker door Corona die op KPN besmettelijk waardoor moeten we betalen!

Mooi beloofd zeg!

Als je vandaag verengd hebt kun je dit nog gewoon annuleren. Dan hou je het oude abonnement met de dubbele data. Niet verlengen dus...probleem opgelost. MB's delen kan nog gewoon. 


Ik ben erg verbaas nadat ik vandaag verlengen die mij niet verteld dat KPN stopt met dubbel data!

We zijn met 4 mobielen waarvan 2 gebruik veel data voor spotify als ze naar buiten gaan, dan kan ik mijn Gb delen met hun! Nu is waardeloos!

Komt zeker door Corona die op KPN besmettelijk waardoor moeten we betalen!

Mooi beloofd zeg!

Als je vandaag verengd hebt kun je dit nog gewoon annuleren. Dan hou je het oude abonnement met de dubbele data. Niet verlengen dus...probleem opgelost. MB's delen kan nog gewoon. 

Ik schreef verkeerd, ruim 2 maanden geleden besteld, dus eerder dat vandaag ingang nieuwe abonnement i.v.m. aanschaf mobiel zonder dat ik het wist!


Beste @HBak, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo teleurgesteld bent! We zijn, niet vanwege Corona, inderdaad gestopt met het voordeel ‘dubbele data'. In de loop van de jaren wordt het normaler om meer data te gebruiken. Maar waar je in 2019 47 euro betaalde voor 15 GB en onbeperkt bellen, betaal je nu voor 20 GB en onbeperkt bellen 30 euro. Je mist dan weliswaar je dubbele data, maar je bent onder de streep wellicht zelfs goedkoper uit. We bieden daarnaast wel veel andere voordelen gelukkig 🙂.


Hallo Marcia,

 

je kunt zien dat mijn internetbundel nog steeds 15Gb i.p.v. 20Gb, graag doorgeven?!

 

Bovendien we zijn doof en kan niet bellen, vanwaar we vele data verbruiken via whatsapp en videobeeld! Nou dat is niet leuk voor ons!


Dat is dan inderdaad wel vreemd! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres, klantnummer en 06-nummer? Dat laatste kan je zetten onder de 'persoonlijke opmerkingen’. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Beste Marcia, ik heb op jouw verzocht ingevuld! Kan je zien? Mvg Huibert

 


Ah, ik begrijp het al. Ik heb over ‘een paar maanden geleden’ heen gelezen. Jij hebt momenteel een abonnement dat je vóór juli 2021 afgesloten hebt. In juli is er een wijziging geweest waarin we de abonnementen hebben verhoogd. Jij hebt echter je abonnement nog genomen in de vorige periode. En daar was het inderdaad wel 15 GB. Zou je nu een abonnement afsluiten, dan krijg je 20 GB. Het klopt dus wel zoals jij het nu ziet!


Bedankt Marcia, ik zou wel fijn vinden als je nou mijn abonnement ook automatisch verhogen na mijn jaren als trouw klant van jullie! Stel je eens voor als ik vorige abonnement blijft ongewijzigd dat betekent dat ik nu nog na dubbel data naar 30GB, dat is best jammer!

Vraag maar aan je baas dat we zijn doof en kan niet bellen die volgens mijn abonnement oneindig gratis bellen die we kunnen niet gebruiken van maken, wel whatsapp en videogesprek! Kan je regelen voor ons svp!

Zo niet dat is beschamen.

 

Ik kijk uit naar je reactie!

 

Mvg Huibert


Onbeperkt bellen kan je 150 minuten van maken. Dat scheelt je 1 euro per maand als ik me niet vergis.


Ik hoef helemaal niks met bellen zoals ik al geschreven dat ik stokdoof en alleen behoeft met whatsapp en videogesprek die heb jij vele databundel nodig! Daar heb ik erover GB's! Dat is oneerlijk degen die nu begin met abonnement die krijg wel 20GB met zelfde prijs als bij mij die voor juni verlengen! 


Prijzen en abonnementen veranderen nu eenmaal. Op het moment dat de Volkswagen dealer hun best verkochte auto in prijs verlaagt, twee maanden nadat jij deze gekocht hebt, krijg je ook geen geld terug. Ik begrijp heel goed dat dit heel zuur is, maar je hebt jouw abonnement aangeschaft onder de voorwaarden die op dat moment golden.

 

Daarnaast zie ik dat je dit abonnement al eerder met 12 maanden verlengd had: je hebt het afgelopen jaar ook al geen dubbele data meer gehad. Dit is dus niet pas recent. Wat je zou kunnen doen is je abonnement verhogen naar 25 GB of onbeperkt internet. Je zou er ook voor kunnen kiezen om juist jullie andere abonnement te verlengen naar een Hussel onbeperkt internet en dan je abonnement met 15 GB internet te verlagen. 


Waarom schrapt KPN de dubbele data voor trouwe vier-in-een (tv, mobiel,internet, vaste telefonie) klanten? En dat zonder enige melding vooraf bij verlenging. Ik betaal dus voortaan een euro meer per maand voor een kwart minder MB’s. Is dat soms een poging om de vaste weg te jagen? Ken geen ander bedrijf in de telecom dat zo arrogant en kortzichtig met de klant omgaat. Dat moet toch anders kunnen. Ga je schamen KPN!


Kpn schrapt helemaal niks en heeft niets geschrapt.  Je hebt waarschijnlijk een nieuw contract afgesloten waar dubbele data niet in zit. Zo simpel is het. Als jij niks veranderd doet kpn het ook niet.


Via wifi bel je (ook) met Whatsapp oneindig gratis. Je wifi thuis is een totaal onbeperkte bundel.

KPN is 7 oktober 2019 gestopt met de verkoop van de Compleet abonnementen met dataverdubbeling (icm thuis internet). En op 8 oktober 2019 gestart met Hussel.

Als je dus na dat moment verlengt (dat is dat je een nieuw abonnement neemt) krijg je dus een Hussel abonnement. Dat heeft geen verdubbeling meer. Maar is wel naar verhouding weer minder duur dan de abonnementen daarvóór.