Skip to main content
Beantwoord

Vervalt KPN Combivoordeel als ik overstap naar Simyo?

• January 10, 2025
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Per 31 januari gaat mijn sim-only contract bij KPN vervallen en stap ik over naar de KPN-dochteronderneming Simyo. Vanwege de prijsverhoging per 1 februari heb ik dit besluit genomen. KPN heeft aangegeven dat om die reden kosteloos overgestapt kan worden. Momenteel heb ik nog combi-voordeel in de vorm van het gratis Pluspakket. Komt dit voordeel te vervallen? Ik wens niet voor het Pluspakket te gaan betalen. Indien het voordeel per 31 januari vervalt wil ik dat het Pluspakket ook op die datum komt te vervallen. Maar ik zie nergens hoe ik dit zelf kan regelen.

Omdat de oorzaak ligt in de prijsverhoging van KPN verwacht ik hierbij ondersteuning om dit goed te regelen.

Waarom kan ik deze vraag niet rechtstreeks aan de servicedienst van KPN stellen? Die is voor mij onbereikbaar? Nergens op de website kan ik contactgegevens vinden. Beschamend!

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Wim van K je combi voordelen bij KPN komen te vervallen, maar daartegenover staat dat je bij Simyo nu extra data krijgt omdat je ook een thuisabonnement hebt.

Zet bij Simyo wel meteen het dataplafond aan voor 50 cent per maand om te voorkomen dat je buitenbundelkosten maakt van 15 cent per mb.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• January 10, 2025

Ja dat vervalt. Hoef je zelf niet te regelen. Gaat vanzelf.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 11, 2025

Beste ​@Wim van K je combi voordelen bij KPN komen te vervallen, maar daartegenover staat dat je bij Simyo nu extra data krijgt omdat je ook een thuisabonnement hebt.

Zet bij Simyo wel meteen het dataplafond aan voor 50 cent per maand om te voorkomen dat je buitenbundelkosten maakt van 15 cent per mb.

vankol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • January 27, 2025

Die data stop kan je toch instellen op je eigen smartphone?

Waarom dan betalen die 0.50 cent

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 27, 2025

Die data stop kan je toch instellen op je eigen smartphone?

Waarom dan betalen die 0.50 cent

Daar heb je gelijk in ​@vankol , ik heb het dataplafond ook niet geactiveerd, maar je wilt de mensen niet in de kost hebben, die dat niet weten of er slordig mee omgaan.

Â