Skip to main content
Beantwoord

Vraag over Combivoordeel mbt tv ontvangers en level

• 16 maart 2025
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben 2 tv plus kastjes voor tv kijken.
1 Heb ik al opgezegd omdat er geen tv gekeken wordt in die ruimte waar de 2e tv staat.

Nu willen wij de 2e ook opzeggen omdat we gebruik willen maken van de app op onze smart tv's.
Dit scheelt behoorlijk wat geld namelijk.

vraag 1: raken wij dan ons level 3 combivoordeel kwijt?
vraag 2: raken wij dan de gratis HBO max ook kwijt?
vraag 3: wat veranderd er nog meer als we beide tv plus kastje opzeggen?

Ik hoor graag van jullie..

Mvg E

Beste antwoord door Noordzee

TechHelperAlfaCharly schreef:
Marlon92 schreef:

Helder, daar had ik even niet aan gedacht, maar 1 tv kastje opzeggen moet geen probleem zijn lijkt mij?

Dat is juist, je kunt zonder verdere gevolgen één TV-kastje opzeggen. Je bespaart er wel zes euro per maand mee. Je raakt geen punten kwijt voor de puntentelling. 

bron: 

Zo pak je (extra) punten

Om in het volgende level voor extra voordelen te komen, heb je punten nodig. Die verdien je door extra producten bovenop Internet en Mobiel te stapelen.

Pak 4 punten bij:

Elk extra mobiele abonnement.

Pak 2 punten bij:

Mobiel Data Only, Mobiel MultiSIM, TV+, TV+ Streaming Only, iTV en Disney+ ESPN.

Pak 1 punt bij:

• Streaming: Netflix, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Videoland, Viaplay, Storytel en Xbox Game Pass en Storytel
  • Tv-pakket: Ziggo Sport, ESPN, Film1, Gay TV, Duits pakket, Turks pakket, Hindi pakket en Erotiek pakket
  • Cloud & Security: KPN Veilig, ESET, 1Password en Google One
Bekijk origineel

7 reacties

• 3317 reacties
  • 16 maart 2025

Nu willen wij de 2e ook opzeggen omdat we gebruik willen maken van de app op onze smart tv's.

Als je dat doet werkt de tv app van KPN natuurlijk niet meer. Begrijp je dat? KPN gaat jou natuurlijk geen gratis tv via de app geven. 

En je raakt 2 punten kwijt. Dus de kans is groot dat je terug zakt naar level 2. Dan raak je inderdaad gratis HBO kwijt.

Marlon92 schreef:

Als je dat doet werkt de tv app van KPN natuurlijk niet meer. Begrijp je dat? KPN gaat jou natuurlijk geen gratis tv via de app geven. 

En je raakt 2 punten kwijt. Dus de kans is groot dat je terug zakt naar level 2. Dan raak je inderdaad gratis HBO kwijt.

Helder, daar had ik even niet aan gedacht, maar 1 tv kastje opzeggen moet geen probleem zijn lijkt mij?

PeterG
Superuser
  • 61126 reacties
  • 16 maart 2025

KPN TV inclusief gebruik van de app is met één ontvanger. € 12,50.

Geen ontvanger is ook geen abonnement op KPN TV en werkt de app ook niet.

Op de éérste ontvanger bespaar je die € 6 niet. Die zit gratis in het TV abonnement à € 12,50.

Overigens is bijvoorbeeld Canaldigitaal app only voor …. € 14,95.

En ben je bijvoorbeeld aangesloten bij Odido… daar kan je de TV dienst app only afnemen voor € 12,50.

Dus….

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2025
Marlon92 schreef:

Dat is juist, je kunt zonder verdere gevolgen één TV-kastje opzeggen. Je bespaart er wel zes euro per maand mee. Je raakt geen punten kwijt voor de puntentelling. 

bron: 

Zo pak je (extra) punten

Om in het volgende level voor extra voordelen te komen, heb je punten nodig. Die verdien je door extra producten bovenop Internet en Mobiel te stapelen.

Pak 4 punten bij:

Elk extra mobiele abonnement.

Pak 2 punten bij:

Mobiel Data Only, Mobiel MultiSIM, TV+, TV+ Streaming Only, iTV en Disney+ ESPN.

Pak 1 punt bij:

• Streaming: Netflix, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Videoland, Viaplay, Storytel en Xbox Game Pass en Storytel
  • Tv-pakket: Ziggo Sport, ESPN, Film1, Gay TV, Duits pakket, Turks pakket, Hindi pakket en Erotiek pakket
  • Cloud & Security: KPN Veilig, ESET, 1Password en Google One

ik dacht 5 euro? maar ok dat boeit mij niet zoveel…. dank voor je antwoord.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • 16 maart 2025

Graag gedaan.

Vanaf april 2025 gaat de prijs van een tweede ontvanger hoog van vijf euro naar zes euro. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 18 maart 2025

Goedemorgen ​@TechHelperAlfaCharly , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Mooi om te zien dat je vraag al is beantwoord door de Community! Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, laat het dan ook vooral weer weten!

Reageer