Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Kreeg onlangs een mailtje dat binnenkort het Pluspakket gratis wordt toegevoegd. Aardig gebaar, maar daar doe ik niks mee.

Nu lees ik toch nog regelmatig (bij nieuwere abonnementen?) dat er een entertainmentkorting kan worden toegevoegd op bijvoorbeeld Netflix? 

Ik zie op mijn facturen hier niks van terug. Ik zal een screenshot uploaden. Kan iemand dat verhelderen? Heb ik nog een oud abonnement misschien? Of heeft iemand een advies voor een omzetting. 

Groet,

Marc

 

Hallo @Marc83 ,

Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1  entertainmentpakket, bv Netflix. 
 
Heb je ook een Hussel Mobiel abonnement? 
Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Dankjewel voor je bericht. Ik heb alles van KPN. In de afbeelding mijn voordelen.

Maar de vijf euro korting op het entertainmentpakket zie ik nergens staan.

Is daar een reden voor?

Dankjewel!

Marc

Onze kortingen

 


Dan moet je Netflix ook via je KPN factuur betalen en dat gebeurt nu nog niet. 

Als jij Netflix via de KPN Factuur wilt betalen, moet jij jouw huidige account via Netflix beëindigen. Vervolgens kan jij via de KPN TV-ontvanger een nieuw account aanmaken. De betaling van Netflix loopt dan automatisch via de KPN factuur. Het is (nog) niet mogelijk om een bestaand Netflix account aan de KPN factuur te koppelen. 
 

Dit kun je regelen via www.netflix.com/youraccount. Je kunt nog wel tot het einde van de contractperiode blijven kijken.

Pas hierna kun je je aanmelden voor betaling via de KPN Factuur. Dat doe je via het menu van Interactieve TV:

  1. Druk op de 'Menu' knop op de afstandsbediening
  2. Druk op 'Apps op je TV'
  3. Klik de Netflix-app aan
  4. Klik op 'Aanmelden' en heractiveerje account met je bestaande abonnementsgegevens. Netflix bewaart je kijkvoorkeuren en gegevens tot 10 maanden na opzegging van het abonnement
  5. Kies bij betaalmethode ‘KPN Factuur
  6. Nadat je de stappen hebt doorlopen kun je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord

U heeft geen entertainmentpakket. U heeft het over Netflix, maar ik zie geen Netflix op de factuur staan. Dan krijgt u de korting ook niet.

Misschien heeft u wel Netflix, maar heeft u dat rechtstreeks bij Netflix zelf afgesloten. Dan kunt u dat wijzigen, dat u het via KPN af sluit. Dan krijgt u de korting.


Bedankt voor het antwoord. Kan ik het Netflix abonnement dan nog wel delen met andere familieleden? 

 

Oh...ik snap het stappenplan volledig. Ja dat kan nog. Niet tegen Netflix zeggen! 


Ik snap er ook niks meer van. Ik heb het pluspakket en daarom kreeg ik Hussel Entertainmentkorting van €5,-. Echter als ik nu inlog is zowel het Pluspakket weg en de Hussel Entertainmentkorting. Terwijl in de voorwaarden stond "Hussel Entertainmentkorting zolang als je abonnement loopt” Ehuu NEE dus. En Ja ik heb ook nog een duur KPN 2GB mobiel abonnement.

Gaarne een reactie.


Hoi,

Het Pluspakket wordt sinds een paar weken gratis aangeboden. Deze zie je dan waarschijnlijk niet meer terug op je factuur. Je krijgt nu wel nog die 5 euro entertainment korting op bijvoorbeeld Netflix, mits je dat abonnement wel via de KPN factuur laat lopen. Dat was bij mij het geval.

Als ik het mis heb, hoor ik het graag, evenals aanvullingen!


@Marc83 Bedankt voor je reactie, daar heb ik ook aan gedacht. Echter dan mogen ze nog altijd niet zeggen dat je €5,- korting krijgt op je Hussel pakket zolang je abonnement loopt.


Hoi @MelskeH

Je ontvangt 5 euro entertainment korting zolang je abonnement loopt op een specifiek entertainment pakket. Het pluspakket is nu vervallen, mocht jij Netflix, Spotify ESPN etc. aanzetten verschijnt de 5 euro korting weer.