Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik het beste entertainment afsluiten voor besparingen op lange termijn?

• February 21, 2025
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Vraag:

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN en heb momenteel internet, tv en twee mobiele abonnementen. Ik ben momenteel op Level 2. Buiten KPN heb ik Spotify Premium voor €17,99 per maand en Netflix met 1 extra gebruiker voor €22,98 per maand. Ik wil graag ook een abonnement op Videoland, die heb ik nog niet. Wat kan ik nu het beste doen om zoveel mogelijk te besparen op langere termijn, rekening houdend met mijn nieuwe contract voor twee jaar? Zal ik Spotify en Netflix als streamingsdiensten toevoegen via KPN, zodat ik Level 3 bereik (waarvoor ik 2 extra punten nodig heb) en daarna Videoland toevoegen met de eerste drie maanden gratis?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@AW_terp ,

Je hebt nu zes extra punten door twee mobiele abonnementen (vier) en TV (twee.) Ga je Spotify en Videoland via KPN afnemen, dan kom je op acht extra punten en dan bereik je level drie. 

In level drie kun je kiezen voor gratis Videoland Premium ter waarde van 12,99 per maand. 

https://www.kpn.com/entertainment/videoland

Combivoordeel level drie

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal acht punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Hallo ​@AW_terp ,

Je hebt nu zes extra punten door twee mobiele abonnementen (vier) en TV (twee.) Ga je Spotify en Videoland via KPN afnemen, dan kom je op acht extra punten en dan bereik je level drie. 

In level drie kun je kiezen voor gratis Videoland Premium ter waarde van 12,99 per maand. 

Combivoordeel level drie

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

Netflix en Spotify zo laten. 

Bij Netflix via kpn zijn geen extra gebruikers mogelijk / toegestaan. 

Spotify gaat niks schelen. (Lekker de radio aan is goedkoper 😁)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2025

Beiden bedankt voor jullie reactie. Ik dacht inderdaad te zien dat je bij Netflix geen extra gebruiker kunt voegen, dat is jammer. Inderdaad is dan een optie om Spotify (bestaand) en Videoland (nieuw) onder het abonnement te schuiven. Vraag is dan wel of daarnaast nog de 3 gratis maanden van Videoland kunt afnemen. Dan is het verstandiger om op Spotify entertainmentkorting te nemen. Ik neem aan dat dit geldt voor de deur van het contract. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

Entertainmentkorting (€ 5) is er niet meer met het nieuwe Level systeem. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 24, 2025

Hallo ​@AW_terp ,

Combivoordeel level drie

• Gratis Service Plus

Beiden bedankt voor jullie reactie. Ik dacht inderdaad te zien dat je bij Netflix geen extra gebruiker kunt voegen, dat is jammer. Inderdaad is dan een optie om Spotify (bestaand) en Videoland (nieuw) onder het abonnement te schuiven. Vraag is dan wel of daarnaast nog de 3 gratis maanden van Videoland kunt afnemen. Dan is het verstandiger om op Spotify entertainmentkorting te nemen. Ik neem aan dat dit geldt voor de deur van het contract. 

@AW_terp 

Videoland Premium krijg je sowieso gratis in level drie, dus dan heb je die drie gratis maanden niet meer nodig. 

De door jou genoemde entertainmentkorting op Spotify vervalt zodra je hebt gekozen voor het nieuwe Combivoordeel. Maar die vijf euro extra per maand wordt meer dan goedgemaakt door het gratis Videoland Premium ter waarde van 12,99 per maand.