Skip to main content
Beantwoord

Waarom zie ik geen dubbele data ondanks afname mobiel en vast internet?

• August 3, 2025
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb al heel lang een mobiel abbo en mobiel internet, aanvullend heb ik internet glasvezel voor thuis. Ik heb beide accounts gekoppeld aan mijn kpn id maar ik zie mijn mobiele data niet verdubbeld worden, wat doe ik verkeerd? 

Beste antwoord door Noordzee

Ok ​@Shaen ,

Je kunt dan contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 3, 2025

Hallo ​@Shaen ,

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Meer informatie: 

Of indien KPN Compleet: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 3, 2025

Combi voordeel heb ik aanstaan met Netflix echter staat er op mijn mobiel nummer niet het data abbo dat er bij hoort . Ik kan ook niet opnieuw mijn mobiel nummer toevoegen. Ik vermoed dat het data abbo los staat van het 06 nummer. Hoe krijg ik die dan gekoppeld? Betreft een mobiel abbo uit 2008 .... Data abbo is enkele jaren later daaraan toegevoegd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 3, 2025

Ok ​@Shaen ,

Je kunt dan contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 4, 2025

Uit 2008 met los toegevoegde data is gewoon te oud voor de verdubbeling. 

En je bent gewoon sowieso duur uit met een oud abonnement. Zelfs zonder verdubbeling hebben de abonnementen nu meer 🕰 en GB's voor minder €.

Verjong dus je abonnement en krijg meer. En ook nog verdubbeling. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Shaen, welkom op onze community! Ik zie al een paar mooie antwoorden staan. Ben je er met mijn collega's nog uit gekomen?