Skip to main content

Wanneer ga ik het gratis beloofde pluspakket ontvangen?

Hallo @Terre , in MijnKPN kun je dat aanzetten, daar zie je dan ook de prijs van €0,00 staan als je aan de voorwaarden voldoet.

 


Gaat dat niet automatisch gebeuren?


Hoi @Terre 
Dat krijg je alleen als je ook mobiel internet van KPN er bij hebt,
Heb je dat allemaal en nog geen gratis pluspakket?
Bel dan even met 0800 0402


Gaat dat niet automatisch gebeuren?

Als je nu al klantvoordeel aan hebt staan komt het op mij over dat het automatisch gaat dat het plus pakket gratis word aangezet, dus een goede vraag.

 


Wanneer ga ik het gratis beloofde pluspakket ontvangen?

Hallo @Terre ,

Voor het eind van het jaar is het antwoord.

Je hoeft er zelf niets voor te doen. KPN zet de knop voor je om. Dit gaat in groepen, want het is niet zo dat iedereen nu een gratis pluspakket gaat ontvangen. Er vindt dus een check plaats of je aan de voorwaarden voldoet. Dit kost wat tijd, maar KPN heeft gecommuniceerd dat voor het eind van het jaar dit proces is afgerond. 


Ik kan hem nu voor 0 euro selecteren, maar ik kan beter wachten omdat ik anders bang ben dat het contract met een jaar wordt verlengd.


Ik heb ook die mail gekregen dat het pluspakket bij mij automatisch wordt aangezet.

Maar, als ik nu kijk in MijnKPN dan lijkt het erop dat ik het nu al zelf gratis kan aanzetten. Is dat juist?

Edit: ik zie dat @Jeroen Ruiter net hetzelfde schrijft.


@Katana321 @Jeroen Ruiter 

Jullie moeten het zelf weten natuurlijk, maar ik zou persoonlijk nog even geduld hebben. Als je nu zelf in actie komt, heb je zomaar kans dat er dadelijk alsnog een rekening voor komt. Omdat de systemen er nu misschien nog niet klaar voor zijn. 
 

En dat levert dan weer gedoe op voor jullie. KPN geeft aan dat het automatisch gaat. Als je zelf voortijdig iets omzet, dan is KPN daar niet verantwoordelijk voor. 


Ik kan hem nu voor 0 euro selecteren, maar ik kan beter wachten omdat ik anders bang ben dat het contract met een jaar wordt verlengd.

Nee hoor, jouw contract zal absoluut niet met een jaar verlengd worden.

Je kunt rustig zelf het gratis Pluspakket aanzetten, daar hoef je echt niet voor op KPN te wachten.


Ik kan hem nu voor 0 euro selecteren, maar ik kan beter wachten omdat ik anders bang ben dat het contract met een jaar wordt verlengd.

Hallo @Jeroen Ruiter , nee hoor, dat gebeurt niet, ik heb het pluspakket ook handmatig geactiveerd en een bevestiging ontvangen en mijn contractdatum is nog hetzelfde.

 


ik zie nog steeds betalen en niet gratis?

 


Heb je wel een mobiel abonnement van KPN wat geregistreerd staat op hetzelfde adres? 


Ja ,heb een mail gekregen op 29-10-2021en op de nota staat nog steeds geen korting.

Hebben 2 mobiel hussel gekregen met korting e.d. .En een mnd. gratis plus pakket daarna op rekening

van dat pakket. Kijk ik op mijn KPN staat dat dit pakket gratis is maar 6,99 niet korting beetje ra hoor.

 


Je zou morgen even kunnen bellen met 0800-0402 (Open tot 17.00). Aan de andere kant hebben ze gecommuniceerd dat het voor 31 december 2021 in de administratie komt te staan. Groepsgewijs, maar het is natuurlijk wel raar dat je op 29 oktober 2021 een e-mail hebt gehad en het nu nog steeds niet geëffectueerd is. 

 


Ja dat bedoel ik (35jaar-KPNer Buitendienst)AH district en in OR en GOR

Heb een naam van iemand die mij heeft goed geholpen .Maar als ik bel om door gebonden te worden dan mag dat niet. Gevraagd om een mail te sturen-intern-(Enschede) dan toen gelukt.

gr

Casper

 


Hallo, ja kreeg net een mail en nu is het aangepast.

Moet het nog even nakijken maar het bericht heb ik nu van KPN ontvangen.

gr

Casper

 


Mooi zo👍