Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik mijn Switch 2 welkomstcadeau als mijn abonnement begin april is gestart?

• April 28, 2026
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Ik heb sinds 09-04-2026 internet van Kpn en ik zou een switch 2 cadeau krijgen. Ik dacht dat ik na 14 dagen bedenk tijd een bericht zou krijgen over de switch 2. Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Robertje92! Welkom op de KPN Community. Goed dat je dit even checkt. Volgens de informatie uit onze kennisbank werkt het als volgt. Je abonnement moet eerst actief zijn (dus modem aangesloten en eerste factuur ontvangen). Daarna gaat de 14 dagen bedenktijd in. Zodra die 14 dagen voorbij zijn, wordt het verzenden van het welkomstcadeau binnen uiterlijk 3 werkdagen in gang gezet.

In jouw geval, aansluiting op 09-04-2026, betekent dit dat rond 23 april is je bedenktijd afgelopen (wanneer alles direct actief was). Daarna kan het nog een paar werkdagen duren voordat je een e-mail krijgt (bijv. met een voucher of Track & Trace). Je zou dus eind april / begin mei bericht moeten krijgen.

Heb je na ongeveer een week na het verlopen van de bedenktijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag met je mee.