Goede dag via deze weg wil ik graag helder hebben wat; gratis Netflix volgens de KPN betekent?
Ik heb al een abonnement op Netflix via KPN waar 5€ combinatie korting van afgehaald wordt. Waar ik nu een heel vervelend gevoel en wat ik eigenlijk ook best gemeen vind is dat ik helemaal geen gratis Netflix krijg.
gratis = gratis !!!
Als het gratis was kwam mijn level 2 combinatie korting 5 € namelijk vrij om vanuit eigen behoefte ergens anders voor te kunnen kiezen.
Waar dien ik een klacht in tegen deze voor mij niet gratis actie ?
Beste antwoord door PeterG
Dat nieuwe Combivoordeel moet je wel zelf nog activeren 😉.
Tot dan houd je het oude met € 5 entertainmentkorting.
Duidelijk is dat jij de nieuwe actie niet begrijpt. Want het levert jou juist voordeel op. Nu betaal je namelijk per saldo nog voor Netflix. Ook na die vijf euro entertainmentkorting.
Dit klopt toch precies? Wat is hier mis mee? Je betaalde altijd nog effectief € 3,99 voor Netflix. Nu niets meer. Nu is het gratis. Je gaat er € 3,99 op vooruit. Mooi toch?
Ik ben oké met het opnieuw bevestigen van mijn keuzevoordeel over 6 maanden ?
wat houd dat in
Hoe lang is mijn Combivoordeel geldig?
Zo lang je dezelfde abonnementen hebt, behoud je dezelfde voordelen. Wel is het belangrijk dat je elke 6 maanden jouw Combivoordelen opnieuw bevestigt. Dat doe je in de MijnKPN app. Ook kan je je voordelen in de app elke maand aanpassen, als je dat wilt!
Waarom moet ik elke 6 maanden mijn keuzevoordeel opnieuw bevestigen?
We willen zeker weten dat je blij bent met je keuzevoordeel. Daarom vragen we je om jouw voordeel elke 6 maanden opnieuw te bevestigen. Doe je dit niet op tijd, dan pauzeren we je voordeel tijdelijk. Je kan altijd direct weer je keuzevoordeel activeren. We brengen geen extra kosten in rekening.
Wat als ik niet op tijd mijn keuzevoordeel bevestig?
Bevestig je niet op tijd (na 6 maanden) je keuzevoordeel, dan wordt het keuzevoordeel gepauzeerd: de dienst én de korting. Er worden dus geen kosten in rekening gebracht.
Gebruik je het keuzevoordeel voor korting op een hogere variant van dat pakket? Ook dan worden er geen kosten berekend, omdat het keuzevoordeel tijdelijk gepauzeerd wordt.
Zo gauw je je keuzevoordeel bevestigt, wordt het gelijk weer actief.
Krijg ik een herinnering als ik na 6 maanden mijn keuzevoordeel moet bevestigen?
Ja! Je krijgt van ons een e-mail en een herinnering om je keuzevoordeel opnieuw te bevestigen. Wil je extra zekerheid? Dan kan je zelf ook een notitie maken, bijvoorbeeld op je kalender of in je agenda.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.