Skip to main content

Ik krijg aanbiedingen om mijn abonnement te verlengen b.v. voor 2 jaar en dan krijg ik korting. Waarom is dat , ik ben al jaren klant en mijn abonnement / contract werd altijd stilzwijgend verlengd. Wat gebeurt er als ik hierop instem voor 2 jaar en wat gebeurt er daarna met mijn abonnement. Blijven de voorwaarden zoals nu hetzelfde ? Eerder heb ik b.v. meegemaakt dat ik door verhuizing mijn gratis spotify kwijtraakte.

Als je niks doet, blijft alles zoals het was. Eventueel vervallen kortingen die alleen voor een bepaalde periode gelden, dit zou op je contract moeten staan.

Waarom wordt bij mij ,als vaste klant de korting dan niet automatisch ingehouden. Iedereen zou dit toch prima vinden ?

Waarom wordt bij mij ,als vaste klant de korting dan niet automatisch ingehouden. Iedereen zou dit toch prima vinden ?

Je krijgt een korting als je verlengd met een contract, dan weet KPN zeker dat je nog een jaar blijft contractueel. Ze gaan niet zomaar iedereen korting geven zonder contract natuurlijk.

Ik ben door eerdere ervaringen misschien wat te wantrouwend naar KPN. Ik ga alles dus nog eens goed doorlezen. Dankuwel voor de reactie.

Hallo ​@Ruud Sr., gezien jouw eerdere ervaring met Spotify kan ik mij best voorstellen dat je wat terughoudend bent. In de MijnKPN omgeving kun je precies zien wat het voor jouw abonnement betekend als je akkoord geeft voor een nieuw 2-jarig contract met korting. Vergelijk vooral goed is mijn advies! 

Besluit je om niets te doen met de aanbieding dan behoudt je sowieso het huidige pakket en is het maandelijks opzegbaar. 

De bewoording NIEUW 2 jarig contract houd mij al tegen. Ik wil absoluut GEEN nieuw contract, maar als klant wel de korting. Of moet ik opzeggen en weer aanmelden voor extra's als nieuwe klant. ?

Korting krijg je als je weer een contract vastlegt voor 2 jaar. Op dit moment is jouw huidige contract al een tijd afgelopen. Het is nu "gewoon"” maandelijks opzegbaar. We spreken dan ook van een maand contract dat doorloopt tot jij mocht besluiten om bij KPN weg te gaan. 

Of het nieuwe contract ook inhoudt of het abonnement erg wijzigt qua samenstelling? Bekijk dat rustig in MIjnKPN of bel met de klantenservice en bespreek het pakket met een medewerker. 

Reageer