Skip to main content
Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn huidige Entertainmentkorting als ik gebruik maak van level 3?

• 5 februari 2025
  • 14 reacties
  • 213 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb nu €5,00 entertainment korting en €9,99 korting Pluspakket.

Nu begrijp ik dat ik als ik gebruik maak van Combivoordeel level 3 de €5,00 entertainment korting kwijtraak 

maar houd ik dan wel nog de korting op het pluspakket.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Bob2308 schreef:

Dus even voor mijn duidelijkheid, en ik ben denk ik niet de enige voor wie het niet helemaal duidelijk is, ik zou dan dus de eerste vijf krijgen en dan een keuze kunnen maken uit het keuze voordeel. Hoop dat ik het zo goed zie.

Klopt helemaal ​@Bob2308! Uit de keuzevoordeel opties kan je eentje kiezen en je kunt maandelijks wisselen, als je dat wilt.

Bekijk origineel

14 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1015 reacties
  • 5 februari 2025

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 65 reacties
  • 5 februari 2025

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@Bob2308, Raspberry verwijst je goedbedoeld naar ons topic over de nieuwe Combivoordelen 😊

Daarin lees je alles over de nieuwe voordelen. Je oude voordeel vervalt inderdaad als je voor het nieuwe kiest, maar je ziet eerst het verschil in prijs en korting, voordat je hoeft te bevestigen. Lees vooral het topic even door, en heb je daarna vragen, laat het gerust weten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 65 reacties
  • 5 februari 2025

Dat is ook prima. Ik dacht dat ik mijn vraag in het topic had gesteld.

ik heb het doorgelezen alleen is het mijn niet duidelijk of je beide kortingen dus korting entertainment en korting pluspakket kwijtraakt. Mocht dit zo zijn dan valt er weinig voordeel te behalen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7105 reacties
  • 5 februari 2025

Als je overstapt naar de vernieuwde Combivoordelen, dan komt de Entertainmentkorting te vervallen, ​@Bob2308.

Je kunt in de MijnKPN app checken, in welk level je nu zit. Zit je bijvoorbeeld in level 3, dan krijg je dit:

Dus stap je over dan krijg je geen entertainmentkorting meer, wel tot €7,50 korting op Mobiel, gratis dubbele data bij Mobiel, het Pluspakket gratis, gratis Opnemen, gratis Service Plus en je mag kiezen uit één van de keuzevoordelen die bij level 3 horen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 65 reacties
  • 5 februari 2025

Dus even voor mijn duidelijkheid, en ik ben denk ik niet de enige voor wie het niet helemaal duidelijk is, ik zou dan dus de eerste vijf krijgen en dan een keuze kunnen maken uit het keuze voordeel. Hoop dat ik het zo goed zie.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Bob2308 schreef:

Klopt helemaal ​@Bob2308! Uit de keuzevoordeel opties kan je eentje kiezen en je kunt maandelijks wisselen, als je dat wilt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 65 reacties
  • 5 februari 2025

Oké bedankt voor je antwoord. Dat maakt het dan inderdaad interessant om er gebruik van te maken. Als het minder druk is maar eens invullen en kijken waar ik op uitkom.
🤙🏻

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 februari 2025

Ik heb level 3 bij KPN.

Ik kan inderdaad kiezen uit de entertainment opties echter ik krijg geen gratis opnemen. 

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 10 februari 2025
Anne3415 schreef:

Ik kan inderdaad kiezen uit de entertainment opties echter ik krijg geen gratis opnemen. 

Die hoef je niet te kiezen, die krijg je sowieso naast het keuzevoordeel.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 februari 2025

Ik heb mijn keuzevoordeel geactiveerd. Ik heb nu een overzicht waar diverse items welke gratis zijn echter gratis opnemen zie ik niet.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Anne3415 Top, heb je de bevestiging al ontvangen? Zo gauw je keuzevoordeel geactiveerd wordt, worden extra opties zoals gratis Opnemen ook automatisch toegevoegd. Daar hoef je verder niets voor te doen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 65 reacties
  • 12 februari 2025

Alexandra.

alles geregeld en werkt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super! Fijn om te horen en dank voor de terugkoppeling ​@Bob2308 😊

Reageer