Skip to main content
Beantwoord

Wat zijn de gevolgen voor Compleetvoordelen als ik mobiel abonnement hoofdnummer opzeg?

• August 19, 2025
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Op mijn adres heb ik verschillende kpn compleet voordelen vanwege internet, tv en 3 mobiele abonnementen van kpn.

Nu wil ik mijn mobiele abo vh hoofd-account, welke gekoppeld is aan het kpn id van ook internet en tv, oversluiten  naar Vodafone (vanwege slecht bereik met kpn op m’n werk en woon-werk traject). Wat gebeurt er met m’n contract en voordelen als het mobiele nummer van m’n hoofd-account weggaat bij kpn? De andere 2 mobiele abo’s op m’n adres blijven wel kpn.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Otto73, al jouw andere KPN abonnementen blijven de KPN Combi voordelen houden. Zoals al aangegeven door onze community, is er geen sprake van een hoofdnummer voor de voordelen. Het maakt ook niet uit of abonnementen al dan niet gekoppeld zijn aan hetzelfde KPN ID. 

Het kan eventueel wel zijn dat je een level terugvalt, meer daarover lees je in ons artikel over de KPN Combivoordelen: 
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze! | KPN Community

5 reacties

• August 19, 2025

Er bestaat geen "hoofd-abonnement" of "hoofd-nummer". Je kunt zonder probleem gewoon overstappen.

• Auteur
  • Helper
  • August 19, 2025

Dit heeft dan dus geen consequenties voor m’n internet + tv abonnement thuis qua kortingen? Aan dat account/kpn-id zit nl. het mobiele abo gekoppeld waarmee ik wil overstappen.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • August 19, 2025

Als het goed is heb je alle (mobiele) abo's onder 1KPNID gekoppeld ​@Otto73 

• August 19, 2025

Dit heeft dan dus geen consequenties voor m’n internet + tv abonnement thuis qua kortingen? Aan dat account/kpn-id zit nl. het mobiele abo gekoppeld waarmee ik wil overstappen.

Het kan zijn dat je nu in level 3 zit en dat je terug valt naar level 2. Dat dat is afhankelijk van de streamingsdienst die je gekozen hebt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hallo ​@Otto73, al jouw andere KPN abonnementen blijven de KPN Combi voordelen houden. Zoals al aangegeven door onze community, is er geen sprake van een hoofdnummer voor de voordelen. Het maakt ook niet uit of abonnementen al dan niet gekoppeld zijn aan hetzelfde KPN ID. 

Het kan eventueel wel zijn dat je een level terugvalt, meer daarover lees je in ons artikel over de KPN Combivoordelen: 
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze! | KPN Community