Skip to main content
Beantwoord

Weken geleden HBO gekozen als keuzevoordeel, maar staat nog op in verwerking

• June 18, 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ik heb weken geleden mijn keuzevoordeel omgezet van Netflix naar HBO maar staat nog steeds in de app in verwerking.Tot op heden ook nog geen activatiemail gegad! Werkt lekker en dan adverteerd KPN dat je elke maand kan winzigen. Beetje moeilijk als het al weken duurt dat KPN het aan het verwerken is!!! Met een beetje geluk heb ik volgend jaar misschien een keer HBO. Of helemaal nooit! Wat een lachertje!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Daar lijkt iets niet helemaal goed te gaan, ​@Ikke patricia. Normaal zou dit namelijk geen weken moeten duren. Het lijkt erop alsof de wijziging is blijven hangen. Dit is niet iets wat jij zelf kunt oplossen. Ik wil je daarom vragen om een belafspraak te maken, zodat een collega aan de telefoon jou hierbij kan helpen. Hopelijk heb je dan snel HBO!

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 20, 2025

Daar lijkt iets niet helemaal goed te gaan, ​@Ikke patricia. Normaal zou dit namelijk geen weken moeten duren. Het lijkt erop alsof de wijziging is blijven hangen. Dit is niet iets wat jij zelf kunt oplossen. Ik wil je daarom vragen om een belafspraak te maken, zodat een collega aan de telefoon jou hierbij kan helpen. Hopelijk heb je dan snel HBO!