Skip to main content
Beantwoord

Welk level voor de Combivoordelen heb ik?

• February 8, 2025
  • 14 reacties
  • 932 keer bekeken

Ik heb een TV pakket van KPN, internet van KPN, en 2 mobiele telefoonabbo's van KPN.

Alles in 1x afgesloten, en sinds begin deze week klant bij KPN.

Als ik in de app kijk bij combivoordeel, staat mijn level blurry, niks te zien dus.  

Hoe werkt dit, moet ik zelf nog iets doen hierin?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@IngeHenzen ,

Het duurt altijd een paar werkdagen voor dat alles administratief is verwerkt en jouw gegevens zichtbaar zijn in MijnKPN.  

De activatie van Combivoordeel gaat meestal automatisch, maar niet altijd. 

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet is geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van Combivoordeel kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten.

Wat betreft jouw vraag welk level je hebt: 

Je hebt vier punten extra vanwege twee mobiele abonnenten en je hebt waarschijnlijk KPN TV+. Dan zou je met zes punten uitkomen in level twee. 

Level up, hoe werkt dat?

Heb je Internet en Mobiel bij KPN, dan krijg je Combivoordeel uit level één. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level één?

Je zit in level één Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level twee?

Je zit in level twee Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal vier punten hebt.

Hoe kom ik in level drie?

Je zit in level drie Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.

bron: 

(En in dat artikel kun je ook lezen hoe je het dadelijk kunt aanzetten.)   

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 8, 2025

Ga naar https://mijn.kpn.com/#/overzicht klik op producten, daarna op combivoordeel en daar kan je het zien.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 8, 2025

Maar er staat dus niks?

Terwijl ik TV

Internet

2 telefoon abbo's heb

• February 8, 2025

Heb je een beetje recente KPN abonnementen? Geen oud Telfort abonnement ofzo? Of iets van XS4ALL? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 8, 2025

Hallo ​@IngeHenzen ,

Het duurt altijd een paar werkdagen voor dat alles administratief is verwerkt en jouw gegevens zichtbaar zijn in MijnKPN.  

De activatie van Combivoordeel gaat meestal automatisch, maar niet altijd. 

Dan lijkt het erop dat je jouw Combivoordeel nog niet is geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van Combivoordeel kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten.

Wat betreft jouw vraag welk level je hebt: 

Je hebt vier punten extra vanwege twee mobiele abonnenten en je hebt waarschijnlijk KPN TV+. Dan zou je met zes punten uitkomen in level twee. 

Level up, hoe werkt dat?

Heb je Internet en Mobiel bij KPN, dan krijg je Combivoordeel uit level één. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level één?

Je zit in level één Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level twee?

Je zit in level twee Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal vier punten hebt.

Hoe kom ik in level drie?

Je zit in level drie Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.

bron: 

(En in dat artikel kun je ook lezen hoe je het dadelijk kunt aanzetten.)   

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 8, 2025

Wellicht moet je ze nog even koppelen. Log in bij mijnkpn en ga naar producten, scroll naar onder, als het goed is zie je deze optie…

Vervolgens kan je mobiel en thuis abonnement koppelen

Succes

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 8, 2025

Maar alles staat daar al, en als ik ze nogmaals toevoeg staat er een melding dat het al aangemeld staat.

Telefoons zijn eind december actief geworden

(KPN)

En TV + internet  03 februari 2025.

Iemand nog andere ideeen?

Groetjes Inge

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 8, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 9, 2025

Vermoedelijk lukt het maandag of dinsdag wel. Het is ook nog steeds heel druk in die app. De app is regelmatig overbelast.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@IngeHenzen, welkom op onze community! Het is op het moment helaas wat druk voor de app inderdaad. Ik zie dat er al mooi meegedacht wordt. Ben je er ondertussen een beetje uit gekomen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2025

Hi! Helaas niet. Koppelen gedaan maar krijg dan melding dat het al gedaan was..

En blijf een groot vraagteken zien in plaats van de punten. En KPN bellen lukt niet, dus kan over 2 dagen teruggebeld worden.

Kan iemand van KPN via hier dit wellicht nakijken op mijn account?

Groetjes

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2025

Het is helaas nog niet verholpen.

@KPN  ?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Via de community kan ik je hier helaas niet mee helpen, ik hoop dat mijn collega vandaag wat licht op de situatue kan schijnen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 13, 2025

Opgelost!

Aldus KPN medewerker maak je op KPN app een huishouden aan. Daarna voeg je de producten die je hebt toe aan dat 'huishouden'. 

En dan zie je je punten.

Ik had alles kunnen toevoegen, maar het 'huishouden' was niet geactiveerd.

Soort 'ik heb hier stukjes appel gesneden, maar ik had geen appel' 🤣

Naja hij heeft het super rap en netjes opgelost en ingesteld. Dank allen voor het meedenken!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je terugkoppeling Inge! Mijn collega's hebben er in de tussentijd ook een specifiek topic over geschreven: