Skip to main content

Beste mensen,

Ik ben in 20-nov overgestapt naar KPN. Ik zou een Philips smart tv ontvangen, deze heb ik nog steeds niet ontvangen. 

Ik kreeg gisteren een Smart tv als cadeau van mijn broer. 

Dus ik heb het Philips nodig en ik zou graag willen een Xbox S in plaasts van! Ik heb gebeld maar ik kreeg te horen dat niet mag of kan! 

Wat kan ik nou doen? Zou iemaand mij kan helpen? Of kan iemand voor mij het oplossen? 

En de opzeggen van het abonnoment zou helpen en op nieuw aanvragen?? 

Ik wil geen 2 scherem thuis, het is te veel!

Hallo @Abdulrf ,

Het is niet mogelijk om een ander welkomstkado te kiezen. De TV wordt ergens in de komende weken bij jou bezorgd. De verzending vind namelijk pas plaats nadat de bedenktijd is verstreken. 

Heb je de TV rond de kerstdagen nog niet ontvangen? Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

 

En dan over opzeggen:   

Je hebt 14 dagen bedenktijd om jouw abonnement op te zeggen. Uitgaande van jouw opgegeven datum van 20 november 2021, zou dat wellicht vandaag nog net kunnen. Bel daarvoor met 0800-0402. Realiseer je wel dat je dan zonder internet en TV zit. En een nieuw abonnement is dan niet zomaar snel geregeld. Ik zou daar zelf niet aan beginnen. 
 

Er is een alternatief: Gebruik de TV van KPN als kado voor iemand anders. Wellicht iets voor een  ander familielid? Dan maak je een prima indruk in de familie! 


Als je nu opzegt, dan is de kans aanwezig dat je pas na het Nieuwjaar weer internet hebt.