Als je nu 45 euro betaald voor internet en tv zonder dat je een vast contract hebt, dan zou ik maar niets wijzigen. Je zal wel 1 of andere bijzondere korting hebben ofzo. En je loopt het risico dat die weg valt als je iets wijzigt.
Dat denk ik idd ook. Bedankt voor je reactie
45 euro is extreem weinig voor internet en TV. Tegenwoordig start dat met 55 euro voor de goedkoopste mogelijkheden. Wees maar voorzichtig inderdaad wil je dat zo houden.
Een entertainmentpakket staat los van je TV abonnement, dat kun je gewoon veranderen zonder dat de prijs van je TV veranderd.
Vertrouw je het niet?
Dan kun je ook even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.
Met een in 2023 afgesloten Hussel abonnement (?) is € 45,00 nagenoeg onmogelijk voor Internet en TV tenzij dat een speciale deal was zolang je niets wijzigt.
Voor alleen internet 50/50 kan € 45,00 kloppen De € 11,00 voor TV klopt ook daarnaast HBO Max a € 9,99 uitgaande van het standaard abonnement , dan € 5,00 in mindering kom ik op € 60,99 uit.
Ik betaal zonder de entertainment korting € 65,12 voor een hussel abonnement 100/100 plus TV. Zonder TV zou ik op de genoemde € 54,12 uitkomen. Ergens lijkt er iets niet te kloppen zeker als er echt maar € 45,00 wordt gefactureerd voor de huidige combinatie.
Met een in 2023 afgesloten Hussel abonnement (?) is € 45,00 nagenoeg onmogelijk voor Internet en TV tenzij dat een speciale deal was zolang je niets wijzigt.
Juist. Dat denk ik ook. En ook via de telefoon regelen is denk ik net zo risicovol als via de webpagina.
Zelfs als de medewerker door de telefoon zegt dat het 45 euro blijft, dan zou ik het nog niet voor waarheid aannemen.
Hi @vDD,
Ik sluit me aan bij de verwondering van de anderen over de lage prijs van je abonnement Als je op de 2e pagina van je facturen kijkt, zie je daar dan wellicht nog een lopende korting? Zo ja, dan kan dat de lage prijs verklaren maar dat houdt dan ook in dat de korting na afloop van de afgesproken contractperiode van 1 jaar, niet automatisch vervallen is en je dus ‘ten onrechte’ korting ontvangt. Mocht dat het geval zijn, dan kan ik je vertellen dat onze administratie hierop regelmatig wordt bijgewerkt, en de onterechte korting dus van het ene op het andere moment verdwenen kan zijn
"So long so good". Bedankt voor je reactie Maja