Skip to main content

ben al een week bezig ook via chat en nu nog niet kunnens wisselen

of geeft aan in behandeling

en via mijn kpn melding wegens een technnisch probleem kunnen wij momenĀ  teel je gegevens niet verwerken probeer later weer en nog niet week verderĀ 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

hier net zo zelfs met nieuwe sofwaren en moest netfilx ook weer opnieuw activeren alle verandering geen verbeteringen

Ā 


Welkom bij ons op het forum @121255. Het wisselen van het zenderpakket lukt niet begrijp ik, doordat er iets in behandeling was? Is dat nu nog steeds in behandeling, of is het gelukt? Als het nog niet is gelukt kijk ik natuurlijk graag met je mee, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven. Ook ben ik benieuw wat je precies wilt wisselen, dat kan je hieronder aangeven.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @121255, ik neem dat dat betekent dat het gelukt is. Als dat niet zo is, weet je ons te vinden.


Nog steeds niet gelukt heb al gebeld nu afwachten maar dat doe ik al van 28 december.Ā 

Geeft aan Stb-wg-14


Dan wil ik daar met je naar meekijken @121255, ik zie alleen dat je je profiel nog niet hebt ingevuld, daardoor kan ik nog niets voor je zien. Zou je dat alsnog kunnen doen en een seintje geven?

Als het nog niet is gelukt kijk ik natuurlijk graag met je mee, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven. Ook ben ik benieuw wat je precies wilt wisselen, dat kan je hieronder aangeven.

Ā 


***

***.

*** ***

Wou naar plus pakket

Ā 

Admin: privƩgegevens verborgen en verplaatst naar profiel i.v.m. privacy


Bedankt voor de gegevens @121255, zoals je ziet heb ik ze uit je reactie gehaald en verplaatst naar je profiel. Door ze openbaar in je reactie te zetten is het voor de hele wereld te zien, dat is niet goed voor privacy.Ā 

Met de gegevens ben ik meteen voor je gaan kijken, de wijziging die openstaat is blijkbaar al de wijziging naar het Pluspakket. Daarvoor is afgelopen vrijdag al een melding doorgezet naar de afdeling die over de voordelen gaat. We kunnen hun handeling het beste even afwachten, ik wil ze ondanks de beste bedoelingenĀ niet in de weg zitten zoals je je kunt voorstellen. Er is toen als het goed is ook een sms naar je gestuurd dat het in behandeling is.