Goedemiddag, ik ben qua maandbedrag van 45 naar 76 euro gegaan inmiddels. Heb daar eerder al eens over gebeld, maar toen werd me doodleuk vermeld dat ik mijn abbonement maar moest downsizen. Niet echt klantvriendelijk.... Nu kom ik op social media tegen dat als je internet, Viaplay en mobiel combineert dat je 12,50 korting krijgt. Word die korting bij mij ook toegepast?
Worden combivoordeel tarieven bij mij ook toegepast
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.
De door jou genoemde 12,50 kan dan bestaan uit maximaal 7,50 korting op jouw mobiel abonnement en vijf euro entertainmentkorting. Maar dat is alleen bij de abonnementen die zijn gebaseerd op Combivoordeel.
Mogelijk heb jij nog een heel oud abonnement?
Je kunt dan altijd jouw abonnement verlengen zodat je ook gaat profiteren van de huidige voordelen.
Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.