Skip to main content
Vraag

Ziggo heeft verleidelijk aanbod. Wat hebben jullie?

• January 28, 2026
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

ik ben nu 2x aangesproken door ziggo een keer in de stad en nu kwamen ze bij me aan de deur. de aanbieding is echt scherp en in combinatie met vodafone is het nu de vraag wat moet ik doen of kan ik met mijn verlenging bi jullie ook plezierig verderĀ 

5 reacties

• January 28, 2026

Bij Ziggo krijg je welkomskorting. Die ga je als bestaande klant nooit krijgen bij KPN. Dus als jij goedkoper uit wilt zijn, stap dan gewoon over.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2026

Ging me niet om de welkom korting. De prijzen daarna zijn ook veel goedkoper.Ā 

• January 28, 2026

Je kan bij KPN ook overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dat kan voordeliger zijn. Kun je een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur?Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 29, 2026

Ziggo is niet veel goedkoper. Met de hogere snelheden zelfs duurder.

100 Mbps + TV met opnemenĀ 

KPN € 59,99

Ziggo € 59,00

1 Gbps + TV met opnemenĀ 

KPN € 69,99 (inclusief gelijke upload!)

Ziggo € 74,50 (upload maar 100 Mbps)

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 30, 2026

Welkom! Ik zie dat de anderen je al wat antwoorden hebben gegeven, ​@richard snippe. Welkomstkorting is op jouĀ niet van toepassing als bestaande klant zijnde. Maar het kan wel zijn dat je abonnement goedkoper kan. Je kunt zelf in de MijnKPN app kijken wat je op dit moment hebt, of er voor jou een verlengaanbod beschikbaar is, en wat dat dan inhoudt. Ook kun je daar kijken of en wat je eventueel zou willen aanpassen aan je abonnement. Je krijgt dan direct te zien wat er qua kosten verandert. En als dat je bevalt kun je het ook direct toepassen.