Skip to main content

Afgelopen donderdag is mijn tv en internet overgezet van Solcon naar KPN. 

Ik word nu al helemaal gék van de KPN.  

Heel veel e-mails. Kadootjes ..... Ik begrijp er niks meer van. Heb nu al spijt van de overstap. Medewerkers worden tegen elkaar opgezet: de winkel en de directeur van KPN. Dat kán toch niet. Ik heb een abonnement afgesproken en daar wordt NU AL aan gesleuteld. 

Maar goed ik wacht mijn eerste automatische betaling af. 

Wat een verwarring zaaiend. Vreselijk. 

Wat wordt er aan gesleuteld dan?

December is een feestmaand en daar horen inderdaad kadootjes bij zoals bijvoorbeeld 5GB extra data en gratis films.

Wat voor een kadootjes heb jij al gekregen?


KPN pluspakket  Extra MB's .... 

Ik heb dat hele pluspakket niet aangevraagd. Pfff. 

Onderwerp is: zitten er adders onder het gras?? Kan ik dat nog wijzigen? 


Nee, er zitten geen addertjes onder het gras. Jij hebt zo te lezen ook een mobiel abonnement bij KPN en dus is het Pluspakket sinds 1 november 2021 gratis.


En in december krijgen kpn mobiel abonnement klanten al jaren 5 GB extra! :relaxed:


@ wjb: Nee, er zitten geen addertjes onder het gras. Jij hebt zo te lezen ook een mobiel abonnement bij KPN en dus is het Pluspakket sinds 1 november 2021 gratis.

 

Oké dankjewel. Dat is een hele opluchting.

Klopt ja ook een mobiel abonnement. 

Ik hoop paniek voor niks. 

Thnx! 🙂


Welkom bij KPN en mochten er vragen zijn dan bent u hier altijd welkom. Bij spoed kan er ook gebeld worden via het gratis 0800-0402 nummer.


Ik hoop paniek voor niks. 

En als je geen ESPN abonnement hebt maar wel een Spotify of Netflix abonnement, vergeet dan niet deze via KPN te laten lopen, dan scoor je nog eens €5,-. :relaxed:


Heel erg bedankt voor de reacties. 

Het stelt me weer gerust. 

Fijn weekend iedereen! 

Hartelijke groet. 

Arina


Nou daar ben ik weer. 

De monteur donderdag is nog nieteens een half uur bezig geweest hier bij mij thuis voor overstap naar KPN..

Ik heb niks éxtra aangevraagd maar nu moet ik tóch € 25 aansluitkosten betalen. 

Terwijl in de KPN winkel overduidelijk door 2 medewerkers is gezegd dat installatie niets kost. 

Bovendien zou installatie ongeveer 2 uur duren. 

Het meeste heb ik zelf gedaan. En nog een kabel over ook. WTF. 


wjb schreef:

En als je geen ESPN abonnement hebt maar wel een Spotify of Netflix abonnement, vergeet dan niet deze via KPN te laten lopen, dan scoor je nog eens €5,-. 

 

Ik heb ergens gelezen dat Netflix via KPN veel duurder is dan een eigen Netflix abonnement.  


Netflix heeft verschillende abbonementsvormen. Volgens mij biedt KPN de iets luxere versie aan.

Dit lees ik bij Netflix:

Kijk Netflix op je smartphone, tablet, smart-tv, laptop of streamingapparaat. Allemaal voor één lage prijs per maand. Abonnementen vanaf € 7,99 tot € 15,99 per maand. Geen bijkomende kosten of contracten.


Ik heb ergens gelezen dat Netflix via KPN veel duurder is dan een eigen Netflix abonnement.  

Nee, natuurlijk niet, het is een normaal Netflix abonnement alleen betaal je die via KPN. De prijs is uiteraard ook 100% hetzelfde. En als je dus jouw hussel entertainmentvoordeel voor Netflix gebruikt dan ben je dus altijd €5,- per maand goedkoper uit.


Hier 2 oudere screenshots vanuit aanmelden via kpn ontvanger,... 

Eerst krijg je het bovenste scherm. Klik je rechts op wijzigen kun je vervolgens het juiste Netflix abonnement kiezen. 


Thnx iedereen voor de reacties.  

Oké ik betaal 1x € 25 extra met of zonder Netflix erbij.  En van de week ga ik verhaal halen bij de KPN winkel. 

De luxere vorm van Netflix vind ik erg irritant.  

Ik betaal gewoon mijn Netflix abonnement en heb nu idd een andere versie waar ik niet blij mee ben. 

Ik snap het echt niet. 

Maandag bellen of mailen met Netflix zelf. Zij zijn goed bereikbaar.  

 

 

# live love laugh # cheese cake # 


Oké ik betaal 1x € 25 extra met of zonder Netflix erbij.  En van de week ga ik verhaal halen bij de KPN winkel. 

Ook die €25,- zal je niet hoeven te betalen als bestaande klant.

 

De luxere vorm van Netflix vind ik erg irritant.  

Ik betaal gewoon mijn Netflix abonnement en heb nu idd een andere versie waar ik niet blij mee ben. 

Dan neem je toch gewoon Netflix basis van €7,99 via KPN. Je hoeft die luxere vorm niet te nemen hoor. Als je dat doet dan betaal je dus uiteindelijk €2,99 boor Netflix.


Hoe kom ik dan van die € 25 af?

Ik ben met mobiel automatisch overgegaan van Telfort naar KPN. Dat is mbv een update gegaan. 

En hoe kom ik weer terug naar de oude vertrouwde versie van Netflix? 

O wat een ellende nu al met KPN.  

P.S. ik ben een nerd bijna. 

 

Géén idee HOE ik de KPN zover krijg dat KPN doet wat IK wil dat KPN doet en niet méér dan dat. 


Hoe kom ik dan van die € 25 af?

Door gewoon in MijnKPN jouw huidige abonnement aan te passen.


Bij mijn abonnement staat gewoon, zoals in de winkel afgesproken,  1e 6 maanden € 35 .

Waar komt dat compleet pakket in vredesnaam vandaan. Nooit zelf aangeschaft. 

Ik heb tv, mobiel en mijn laptop op mijn KPN Wi-Fi aangesloten. Plus de printer. 

Mobiel betaal ik apart. Omdat het toestel van mijzelf is. En had dus al KPN. 

Hebben de laptop en de printer misschien iets te maken met dat compleet pakket? 


Hoe kom ik dan van die € 25 af?

Daar kom je niet vanaf waarschijnlijk. Iedere nieuwe klant betaald 25 euro. Bij het bestellen worden dat "Activatiekosten" genoemt. Dat heeft niets te maken met de monteur die eventueel wel of niet langs komt.

 


"Compleet" is een voordelenpakket wat je krijgt als je een thuis abonnement en 1 of meerdere mobiele abonnementen van KPN hebt lopen. Het is van toepassing op de oudere abonnementen van KPN. 

Uw nieuwe thuis abonnement wat u nu afgesloten heeft is een Hussel abonnement. Hierop is Compleet niet van toepassing.

Maar uw mobiele abonnement is misschien wel een ouder abonnement waarop Compleet wel van toepassing is. Als dat zo is, dan ontvang je de voordelen die van toepassing zijn op uw mobiele abonnement. Dus:

  • 5 euro korting
  • dubbele data

Daar heeft u mogenlijk mailtjes en/of SMS jes over ontvangen.


Hallo Nick83. 

Ja dat klopt. 

Berichten over ontvangen.  

Dankjewel. 🙂

Iedereen heel erg bedankt. 

Voor mij is de topic nu gesloten. 

Fijne zondagavond nog. 🙂🙋‍♀️😎