Skip to main content
Beantwoord

0900 nummers deblokkeren zonder mobiel te hoeven bellen

• July 19, 2025
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

ik wil graag al mijn 0900  nummers deblokkeren zonder dat ik telefonisch hoef te bellen als dat mogelijk is. ik geef toestemming

Beste antwoord door PeterG

Je kunt de blokkering van 09xy nummers alleen laten opheffen via de telefonische klantenservice. 

De klantenservice is hiervoor maandag weer beschikbaar. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 19, 2025

Je kunt de blokkering van 09xy nummers alleen laten opheffen via de telefonische klantenservice. 

De klantenservice is hiervoor maandag weer beschikbaar. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 20, 2025

bedankt voor het nemen van de tijd voor een reactie👍 dan toch maar bellen.

ik vraag mezelf alleen dan wel af:

Hoezo kan een vaste lijn het wel zelf aanpassen maar mobiel niet dan ?  gewoon uit nieuwsgierigheid.

groetjes fijne avond 😊

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 20, 2025

Hoezo kan een vaste lijn het wel zelf aanpassen maar mobiel niet dan ?  gewoon uit nieuwsgierigheid.

Precies. Dat is ... apart. Hopelijk komt het voor mobiel ook nog in de MijnKPN app. 

Dit topic wordt ook gelezen door de kpn moderators. Mogelijk kunnen die eens navragen. 😁

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 22, 2025

Hoi ​@drizzehh , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Zie dat ​@PeterG je vraag al heeft beantwoord en ik kan hier verder niet zoveel meer aan toevoegen! Zodoende heb ik dit antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'.

ik vraag mezelf alleen dan wel af:

groetjes fijne avond 😊

Goede en terechte vraag, ik heb daar zo geen verklaring voor maar zal hier eens navraag naar doen!