Skip to main content

Hallo, ik werk bij een transport bedrijf en heb rond de 60 telefoons voor de chauffeurs. telefoons zijn allemaal samsung alleen sommige wat ouder dan de andere. bij de nieuwe telefoons de a52 stonden de instellingen verkeerd bij apn die heb ik veranderd naar apn: portalmmm.nl hierdoor kregen eigenlijk alle nieuwe telefoons internet in het buitenland. alleen nu heb ik toch 1 telefoon die geen internet in het buitenland heeft waar zou dit aan kunnen liggen want alle telefoons gebruiken de zelfde bundel.

Met vriendelijke Groet, Rudy van den Heuvel

Hi @rudyheuvel en welkom op het forum! Gek dat het bij één toestel nog niet werkt, en begrijpelijk dat je dit uit wilt pluizen. 

Je noemt dat het toestellen van een transport bedrijf zijn, gaat het dan om een zakelijk of een consumenten abonnement? Als het om een zakelijk abonnement gaat raad ik je aan om hier een topic over aan te maken op ons zakelijk forum. Via dit forum kunnen we alleen bij consumenten abonnementen helpen. 

Mocht het om een consumenten abonnement gaan (of wat extra tips alvast als het toch zakelijk is), kijk dan ook op de Toestelhulp pagina. Kies daar het juiste toestel en kies voor de optie die met het buitenland te maken heeft. Daar vind je ook stappen om dit op te lossen. Mocht dat niet helpen, laat het hier weten!Â