Skip to main content

Goede middag,

Ik heb onlangs mijn iPhone 8 opgestuurd naar Recommerce om mee te doen aan de inruilactie waarbij ik 100 euro extra zou krijgen. De 43,- die ik nog voor het toestel zou krijgen, heb ik keurig ontvangen. De 100 euro extra inruilbonus heb ik helaas niet mogen ontvangen. Recommerce geeft aan dat alle documenten in orde zijn en dat het wachten is op validatie van KPN. Nu lees ik op het Forum dat de uitbetaling van de inruilactie al vaker mis is gegaan. Graag zou ik willen weten waar en hoe ik mijn extra inruilbonus van 100 euro kan halen. Dit is namelijk wel de reden dat ik verlengd heb bij jullie en een iPhone 13 mini heb gekozen. Daarnaast heb ik hier recht op.

Roy

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @r_OY, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet goed gegaan is! Recommerce is wel de partij waar je moet zijn. Mijn verzoek is toch om opnieuw contact met hen op te nemen. Het klopt dat KPN de validatie doet, maar dit gebeurt allemaal achter de schermen en wij, de klantenservice, hebben daar geen inzicht in helaas. 


Beste Marcia_,
 

Recommerce stuurt mij door naar KPN omdat KPN de validatie doet. Dat zal Recommerce e blijven antwoorden aan mij en vind ik ook vrij logisch. Het balletje ligt volgens mij nu bij KPN? Ik snap dat klantenservice de validatie niet doet maar zou wel graag door verwezen willen worden naar de afdeling van KPN die wel de validatie doet betreft deze bonus. Alleen dan heb ik een goed standpunt ruchtung Recommerce.

Roy


Beste @Marcia_ ,

Recommerce stuurt mij door naar KPN omdat KPN de validatie doet. Dat zal Recommerce e blijven antwoorden aan mij en vind ik ook vrij logisch. Het balletje ligt volgens mij nu bij KPN? Ik snap dat klantenservice de validatie niet doet maar zou wel graag door verwezen willen worden naar de afdeling van KPN die wel de validatie doet betreft deze bonus. Alleen dan heb ik een goed standpunt ruchtung Recommerce.

Roy


Ha Roy, ik snap wat je zegt, alleen hebben wij geen contact met deze afdeling binnen KPN. Eerdere problemen hiermee zijn vrijwel allemaal opgelost door nóg eens bericht naar Recommerce te sturen met het verzoek het op te pakken. Mochten zij dit dan weer niet naar wens oppakken, laat het me dan even weten. Dan ga ik verder op onderzoek uit.


Beste @Marcia_ 

 

Een aantal dagen geleden weer de vraag aan Recommerce gesteld en weer kreeg ik hetzelfde antwoord (zie hier onder alle reacties). Ik hoop echt dat jij aan de juiste touwtjes kan trekken of mij in contact kan brengen met iemand die over de bonus gaat.

De namen van medewerkers zijn zwart gemaakt.

 


Ik ga er voor je achteraan, het kan wel een aantal werkdagen duren voordat ik respons krijg. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug!


Ha @r_OY, klopt het dat je de bonus inmiddels hebt ontvangen?


Hallo Marcia,

Thans heb ik nog niets ontvangen.

 

 


Hè, wat rot! Dank voor je snelle reactie, ik ga er opnieuw achteraan!


Thanks


Beste @Marcia_ 

Ja ik heb het bedrag ontvangen. Nogmaals bedankt!

 

Roy


Hallo Marcia,

 

ik heb niets ontvangen. 


Goedemorgen, Marcia is even een paar dagen vrij en ik neem dit even over 🙂

@r_OY Wat fijn dat je het bedrag nu binnen hebt! 

@Iphone11 werkt niet Wat jammer. Ik heb daar nog geen bericht over binnen gekregen maar zodra ik meer weet zal ik dat met je delen. We houden contact!


Ik hoor het graag 


Ik zie dat ik een vergissing heb gemaakt en twee users door elkaar gehaald heb. Fijn dat jij je geld inmiddels hebt, Roy!

 

@Iphone11 werkt niet ik zie dat jij een eigen topic hebt. Mocht je het niet alsnog snel ontvangen, laat je het daar dan weten? Mijn collega helpt je graag verder. 


Hai Marcia

 

inmiddels heb ik ook mijn geld ontvangen. 
 

fijne dag.