Skip to main content

Goedemorgen,


Eergisteren 2 Samsung S22 telefoons besteld voor mijn vrouw en ik. Bij de bestelling stond dat er 100 euro cashback van Samsung bij zou zitten. Echter kan ik deze actie niet op de Samsung site vinden.

 

Kunnen jullie hiermee assisteren?

 

Met vriendelijke groet,

Nils

Deze Link even volgen: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M27D86T45JXGD


held! Dank je wel!


held!

 


held!

 

Deze zal je toch bedoelen…….. 😇

 


HaHa, dat is dezelfde badge die vroeger op het Telfort Forum werd uitgereikt.

Maar die heb jij dus al in de pocket!  👌🏽   


Ik heb 24-1-23 een Galaxy Z Flip4 gekocht en daar kon je 100 euro cashback terug krijgen via Samsung. Maar er zijn altijd problemen met het zoeken en invullen van het juiste registratieformulier. Je krijgt altijd 3x een mail dat er iets mist of niet klopt en nu kan ik weer niet de juiste datum invullen terwijl ik nog 1 uur kan registreren. Ik heb alles ingevuld wat er gevraagd wordt en toch is het een aktie van vorig jaar. Ik word hier moedeloos van want ik ben er al 3 dagen mee bezig. Bij Samsung hopen ze dat je afhaakt zodat ze de promotie niet hoeven uitvoeren. Je krijgt net zolang een mail van Samsung (met de mededeling dat de gevraagde stukken niet volledig zijn!) tot dat je van zelf wel afhaakt. Dit is de derde keer dat het weer problemen geeft, totaal onterecht want ik heb overal een foto van, zelfs van de aktiedatum! 


Hallo @Brenda19 

Ik zie één recente promotie op de Samsung website voor de Galaxy Z Flip4

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=9XDQWU9MDQ5NZ

Ik zie echter een probleem, want de actie is geldig voor aankoop van de S22 Series, Z Fold4 of Z Flip4 van 02-01-2023 t/m 22-01-2023. Als jij het toestel op 24-01-2023 hebt gekocht, valt dit buiten die actieperiode. Ik verwacht dat Samsung jouw inschrijving daarom niet zal accepteren.

Waar is jou verteld dat jouw aanschaf nog onder deze actie viel?


Dat zal ik je vertellen Ruud, dat ik de Galaxy Z Flip4 5G bestelde (24-1-23) bij KPN werd dat mobieltje gepromoot samen met nog een paar andere modellen. Ik had het ook nog aan de verkoper gevraagd en die zei dat ik idd nog een paar dagen had voor de promotie afgelopen was. Dat heb ik er allemaal bij gezet. Het is jammer dat ik de foto die ik er van gemaakt heb niet kan laten zien. Dan zal je zien dat je genaaid wordt waar je bij staat!! 


Ai Brenda, balen dat de actieperiode foutief werd aangegeven. Helaas maakt dat voor Samsung niet uit, ben ik bang. Ik verwacht dat ze de actievoorwaarden aanhouden.

Voor wat het waard is: Je kan hier een foto plaatsen via het symbool van twee bergtoppen rechts in de bovenbalk. Pas op met eventuele persoonlijke gegevens, poets die weg. Dit is een openbaar forum.