Skip to main content

Goedendag,

 

Gisteren is mijn zoon dit dus ook overkomen dat er ineens iets in 4 x in een minuut een sms zou zijn gestuurd en  dit €12 extra kosten zijn.

Mijn zoon heeft niets gedownload of aangeklikt!
Er is ook geen sms gestuurd / ontvangen!

Hoe kan ik dit oplossen…?
Via payinfo wel de diensten op blokkeren gezet.
Maar dit zijn kosten waar wij niet om gevraagd hebben!

Mvg,
Mike

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Goedemorgen @mikedeg! Niet leuk als je geconfronteerd wordt met onverwachte kosten.

Er is toch iets (onbewust) gedaan, waardoor deze kosten gefactureerd zijn, mijn collega Bram heeft dat uitgelegd in zijn antwoord. Het kan heel makkelijk gaan en is mogelijk, door de kleine lettertjes die de app aanbieders erbij vermelden. 

Hoe kan ik dit oplossen…?
Via payinfo wel de diensten op blokkeren gezet.

Heel goed dat je dit direct geregeld hebt!
Vanaf de dag dat je deze blokkade ingesteld hebt, kunnen er geen kosten meer voor betaalde sms- en mobiel internet diensten in rekening gebracht worden. Je kunt er ook voor kiezen om een deblokkadeslot te activeren. 
Als het deblokkadeslot ingeschakeld is, kun jij als klant (of de gebruiker van de aansluiting) zelf geen wijzigingen meer doorvoeren bij payinfo. Voor het wijzigen moet de contractant contact opnemen met de klantenservice. 

Meer informatie over payinfo is te lezen in ons artikel Payinfo: betaalde sms- en mobiel internet diensten.

Maar dit zijn kosten waar wij niet om gevraagd hebben!

Ik snap je en kan mij voorstellen dat je een vergoeding voor deze kosten wenst. Maar omdat de kosten zelf veroorzaakt zijn op de mobiele aansluiting, bieden wij geen vergoeding voor de gefactureerde kosten aan.