Skip to main content

Ik zit in Indonesie en heb net een buitenlandbundel van 2000mb gekocht. Hij is echter 2 keer geactiveerd, dus heb nu 2 keer betaald, terwijl ik er maar 1 nodig heb. De eerste keer dat ik hem wilde activeren werd ik er voor de afronding uitgegooid, dus heb ik het voor de 2e keer geprobeerd. De 1e keer is kennelijk wel bij jullie goed doorgekomen, maar dus niet bij mij. Kunnen jullie 1 bundel stopzetten en retour storten.

Als je even je gegevens invult in je KPN Forum Profiel dan kan een medewerker misschien even met je meekijken wat er verkeerd is gegaan en misschien iets voor je betekenen.


Hallo @AngieV 

Helaas kan KPN geen bundels deactiveren, je moet wachten tot die verlopen zijn na 31 dagen. Als de tweede bundel dan ongebruikt verlopen is, verwacht ik dat KPN die laatste uitgave zal vergoeden. 
Plaats daarvoor alvast je gegevens in je forumprofiel met je 06-nummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”, dan kan een KPN moderator met je meekijken.


Heb inmiddels ook contact gehad met de klanten service en als ik deze 2e bundel niet gebruik dan jan ik dat na afloop melden bij KPN en krijg ik het geld geretourneerd. Fijne oplossing dus.


Heb inmiddels ook contact gehad met de klanten service en als ik deze 2e bundel niet gebruik dan jan ik dat na afloop melden bij KPN en krijg ik het geld geretourneerd. Fijne oplossing dus.

Dit is inderdaad de juiste werkwijze. Bel ons tegen die tijd of laat het hier even weten.