Skip to main content

hoe kan het dat mijn zoon die een abonnement heeft van een paar maanden er maandelijks 20 gb bijkrijgt en ik die al een aangal jaren een abonnement heeft niets

Welkom op het KPN forum @Iris46 !

Mijn eerste vraag wat bij mij op komt, welk mobiel abonnement heeft je zoon bij KPN?
En welk mobiel abonnement heb jezelf?
Want dat is niet echt duidelijk naar voren gekomen in jouw vraag.

En daarnaast wat bedoel je met die 20 GB extra?
Of zit jouw zoon toevallig bij Simyo, waarbij je dubbele data krijgt als je ook klant bent bij KPN met internet thuis?

Ik neem voorzichtig aan, dat jouw zoon het 20 GB bundel heeft als mobiel abonnement bij KPN, waarbij hij elke maand opnieuw 20 GB krijgt, met daarbij onbeperkt bellen of 150 belminuten/sms.
Klopt dat? 
 

En welk mobiel abonnement heb jezelf?
En hoe lang heb je dit abonnement al, zonder dat je deze hebt verlengd?

Graag zie ik je antwoorden tegemoet zodat ik je verder kan helpen met je vraag.


Mijn zoon en ik hebben hetzelfde abonnement onbeperkt bellen en sms-en met 10 gb

mijn zoon heeft deze week een smsje gekregen van kpn dat hij 20 gb erbij krijgt elke maand als cadeau

we hebben geen simyo

mijn abonnement loopt al jaren en die van mijn zoon enkele maanden en we betalen hetzelfde bedrag 


Hartelijk dank voor je snelle antwoorden terug @Iris46 .

Het is mij duidelijk dat zowel je zoon als jezelf beide hetzelfde abonnement hebben bij KPN, namelijk de 10 GB databundel met daarbij onbeperkt bellen en sms'en.

Jullie zitten in elk geval niet bij Simyo, waardoor we die provider kunnen wegschrijven in het verhaal.

De kans is groot, dat je zoon een sms'je heeft ontvangen van de marketingafdeling van KPN, die willekeurige klanten soms blij maakt met een cadeau of een upgrade.
Om te laten zien en merken, dat ze blij met je zijn als klant.
In het geval van je zoon dus die 20 GB extra!

Maar dat geldt dan niet gelijk voor het gehele gezin, maar alleen voor de aansluiting die deze melding heeft ontvangen vanuit de marketingafdeling van KPN.
Waardoor jij dus niet die extra 20 GB hebt ontvangen, terwijl je verwacht dat jij het ook wel zult krijgen gezien je al jaren klant bij KPN bent.

Maar dit gebeurd echt willekeurig, waarbij er niet wordt gelet hoe lang men al klant bij KPN is.

Hopelijk is het je nu duidelijk geworden.
Laat dat nog even weten als je wilt.

(Wil je dat een moderator nog even mee kijkt in jullie abonnement, vul dan je forum profiel volledig in, met zowel het klantnummer en 06-nummer van jezelf als van je zoon.
Deze gegevens zijn ALLEEN inzichtelijk voor jezelf en een KPN moderator.)


Oke duidelijk

heb dit ook gevraagd bij kpn klantenservice maar zij zeiden dat dit niet willekeurig is dus erg verwarrend


De klantenservice heeft je niet goed ingelicht. Het is weldegelijk willekeurig. 


Oke duidelijk

heb dit ook gevraagd bij kpn klantenservice maar zij zeiden dat dit niet willekeurig is dus erg verwarrend

Hoi Iris,

Zoals @Joep1965 al in zijn bericht heeft aangegeven, ben je (helaas) niet correct geïnformeerd door de medewerker van de telefonische klantenservice, want dit gebeurd echt willekeurig door de marketingafdeling van KPN.

Wel fijn 😊 om te horen, dat de rest wel duidelijk voor je was.
Dus ik hoop dat ik je hierbij voldoende heb mogen helpen.


Eventueel als aanvulling; bij KPN kan je onderling automatisch MB’s delen. Mogelijk kan je dus met je zoon afspreken dat hij u elke maand 5GB geeft. Dan heeft u beide voordeel van dit kadootje van KPN 😁