Skip to main content
Beantwoord

2G en senioren gsm

• July 12, 2021
  • 2 reacties
  • 213 keer bekeken

Paliviba
Topper
Forum|alt.badge.img

Mijn vader heeft een profoon senioren gsm . Geen internet. Hij gebruikt deze alleen voor bellen en sms te sturen.

Kan hij deze nog gebruiken nu het 2G en 3 G gaan verdwijnen.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond @Paliviba, goed om te lezen dat jij je vraag hier stelt en ik lees ook dat jij het juiste antwoord al ontvangen hebt, top!

Je kunt in het artikel Van 2G tot 5G: hoe nieuwe mobiele technologie oudere generaties vervangt nalezen wat er de komende jaren bij KPN in de verschillende generaties mobiele netwerken gaat veranderen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• July 12, 2021

Hallo @Paliviba ,

Ja, 2g blijft voorlopig nog tot tenminste 2025 misschien wel langer.

daarna kan hij overstappen op een nieuwe telefoon,maar dat is nu zeker niet nodig.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • July 13, 2021

Goedenavond @Paliviba, goed om te lezen dat jij je vraag hier stelt en ik lees ook dat jij het juiste antwoord al ontvangen hebt, top!

Je kunt in het artikel Van 2G tot 5G: hoe nieuwe mobiele technologie oudere generaties vervangt nalezen wat er de komende jaren bij KPN in de verschillende generaties mobiele netwerken gaat veranderen!