Skip to main content

Ik heb met een Unlimited abonnement afgesloten. Helaas kom ik niet boven de 110Mbits, maar… ik heb 20GB per dag en daarna kan im elke keer 2GB hratis toevoegen. 
Helaas kan ik maar 1 keer die 2GB toevoegen en daarna is die optie er niet meer?

 

ik gebruik dit abonnement om thuis internet te verzorgen aangezien we nog geen vaste aansluiting hebben, maar 20 GB is met mijn werk ‘peanuts’.. en de 2GB’s heb ik nodig.  Heeft iemand anders ook het probleem dat ze maar 1 keer kunnen toevoegen?

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Helaas kan ik maar 1 keer die 2GB toevoegen en daarna is die optie er niet meer?

Waar is die optie er dan niet meer? Knop in de app ofzo? Is dat knopje dan weg?


De knop in de app is inderdaad weg


De knop in de app is inderdaad weg

Da is heel bijzonder. Dat hoort volgens mij niet. U kunt toch ook een SMS sturen? Werkt dat ook niet?


Ik heb met een Unlimited abonnement afgesloten. Helaas kom ik niet boven de 110Mbits, maar… ik heb 20GB per dag en daarna kan im elke keer 2GB hratis toevoegen. 
Helaas kan ik maar 1 keer die 2GB toevoegen en daarna is die optie er niet meer?

 

ik gebruik dit abonnement om thuis internet te verzorgen aangezien we nog geen vaste aansluiting hebben, maar 20 GB is met mijn werk ‘peanuts’.. en de 2GB’s heb ik nodig.  Heeft iemand anders ook het probleem dat ze maar 1 keer kunnen toevoegen?

@MarkDeu  Welk Unlimited heb je? Ik zou haast denken dat er dan een fout in de app zit wat te maken heeft met de nieuwe abonnementen. Ik heb het oude unlimited abonnement en bij mij blijft de knop wel staan. 

Wat gebeurt er als je naar 1266 een SMS stuurt met ‘NL2000 AAN’. Je hoort zoiets te zien: 


Als dat wel werkt, dan is het een foutje in de app. 
 

Alleen, heb je wel een KPN abonnement thuis actief? Dan kan je een noodpakket aanvragen, waardoor je niet loopt te martelen. Ik zou eens de klantenservice daarover vragen, en anders of ze misschien eens een 100GB databundel kunnen koppelen. Doen ze soms ook wel eens, maar weet de spelregels niet precies.

 

En als laatste, je had beter een eigen topic aan kunnen maken. Ik gok als een mod dit ziet, dit alsnog wordt gedaan. Maar dat maakt het overzichtelijker voor andere die bijvoorbeeld tegen het zelfde aanlopen. Zou nu even wachten en niks doen, anders wordt het helemaal rommelig haha.


Misschien voor de mods ook handig om je forumprofiel even aan te vullen. Dat kan alleen mod zien en daardoor meteen je gegevens er bij pakken. 
 

En misschien handig voor ze om alvast te weten welke knop, en of je de laatste MijnKPN app wel hebt. Onderstaande werkt bij mij soepel:

 


Ik heb de laatste app, en heb het unlimited 600 abonnement. 
helaas geen internet thuis, omdat KPN alleen 3Mbit aan kan bieden over koper (voorlopig). 
 

goede tip vwb het profiel, zoals gezegd, ben nieuw hier.

 

ik zag dat als ik het via de website doe, het iets beter werkt.  (De knop blijft daar aanwezig)


helaas geen internet thuis, omdat KPN alleen 3Mbit aan kan bieden over koper (voorlopig). 

Is Ziggo niet beschikbaar? 


Ziggo is wel beschikbaar, maar ik heb zo ongelofelijk veel slechte ervaringen met hun (zelf, familie, vrienden) dat ik daar liever niet aan begin.

We hopen dit jaar glasvezel te krijgen. Dus probeer ik liever te ‘overleven’ met een 5G abonnement in een 5G router van ZTE.  Dat werkte tot voorheen geweldig met T-mobile.  Ik haalde makkelijk 250-280Mbit via hun, tot…. Het Odido werd.  Terwijl ze bleven aangeven dat er technisch niets veranderde, werd mijn signaal steeds slechter en had ik regelmatig maar 0,7-10Mbit.  Vorige week hebben ze toegegeven dat ze een dekkingsprobleem hadden en kon ik overstappen.

nu dus KPN…  ze adverteren met 600Mbit en goede dekking hier  maar de realitiet is 100-110Mbit.   Verre van geweldig, zeker aangezien mijn werk online is en veel video betreft… maar het lijkt tot nu toe een stuk stabieler dan Odido. 
je betaalt je alleen blauw voor een theoretische snelheid.

 


Ziggo is wel beschikbaar, maar ik heb zo ongelofelijk veel slechte ervaringen met hun (zelf, familie, vrienden) dat ik daar liever niet aan begin.

We hopen dit jaar glasvezel te krijgen. Dus probeer ik liever te ‘overleven’ met een 5G abonnement in een 5G router van ZTE.  Dat werkte tot voorheen geweldig met T-mobile.  Ik haalde makkelijk 250-280Mbit via hun, tot…. Het Odido werd.  Terwijl ze bleven aangeven dat er technisch niets veranderde, werd mijn signaal steeds slechter en had ik regelmatig maar 0,7-10Mbit.  Vorige week hebben ze toegegeven dat ze een dekkingsprobleem hadden en kon ik overstappen.

nu dus KPN…  ze adverteren met 600Mbit en goede dekking hier  maar de realitiet is 100-110Mbit.   Verre van geweldig, zeker aangezien mijn werk online is en veel video betreft… maar het lijkt tot nu toe een stuk stabieler dan Odido. 
je betaalt je alleen blauw voor een theoretische snelheid.

 

Oh, kan mij voorstellen dat je dan beetje klem zit. De Unlimited snelheden kunnen niet overal behaald worden, omdat je niet overal de beste sterkte hebt. Heb je al eens op je telefoon een speedtest gedaan? Als je daar ook rond de 100-110Mbit hebt, dan is het aan bovenstaande te verklaren. Als het daar beter is, dan lijkt het toch ergens anders te zitten. Misschien dan overwegen je abonnement te laten verlagen naar het Unlimited 300 abonnement? Scheelt je (onnodige) kosten.

Ik heb zelf nooit bij T-Mobile en Odido gezeten, maar had begrepen dat door de switch van naam, bepaalde instellingen niet goed overgingen. Dat dus nog in de instellingen T-mobile staat, maar Odido moest staan. Dat verklaarde waarom sommige problemen hadden met de verbinding. Misschien een (netwerk)instellingen reset wonderen doet? Omdat Odido natuurlijk wel pakketten heeft hiervoor. En lijkt mij denk ik een mindere zorg dan elke dag stressen om je internet.

En houdt rekening dat dit officieel niet mag, je unlimited voor thuis gebruiken. Niet om je te pesten, maar ik gun je juist niet dat je straks over paar weken ineens mail krijgt van KPN dat je abonnement on-hold is gezet. Heb je wéér gezeik. Al heb ik zelf nog nooit gehoord dat dit is gebeurd, maar ik zie ook lang niet alles.

Ik hoop dat je snel glasvezel krijgt!


Hi en welkom in de KPN community @MarkDeu!

Goed om te zien dat je al op weg geholpen bent hier. Begrijpelijk dat je in deze situatie afhankelijk van je mobiele verbinding bent. De snelheid van je mobiele verbinding kan inderdaad per locatie verschillen, je kunt daarvoor een kijkje nemen op onze Dekkingskaart. Ik hoop daarnaast ook dat je snel glasvezel krijgt! Je bent er vast al mee bekend, maar voor de zekerheid: Hier kan je de beschikbaarheid en verwachting van glasvezel op jouw adres nakijken.

Je bent er uiteindelijk via de website uit gekomen met toevoegen van de extra dagbundel, lees ik. Lukt dit via MijnKPN nog steeds niet?  Kan je in dat geval screenshots/voorbeelden toevoegen? 


Ik vind heel vreemd dat jij geen vaste aansluiting heb van KPN.

heb je glasvezel of koper aansluiting van KPN?

kijk op www.mijnaansluiting.nl en maak op die site eigen account aan en dien een aanvraag in via de site.

lukt dat niet bel dan naar 0800-0402 van KPN.

Want anders blijf je bundels aanvragen voor jou mobiele abonnement.

veel succes nog.


Reageer