Skip to main content

Hi,

Bijna een maand geleden bij aankomst in Costa Rica een 2GB bundel gekocht, maar kreeg op geen enkele manier internet. Daarvoor in Mexico en Guatemala werkte het allemaal. Ik was het eerlijk gezegd vergeten tot ik net land in Colombia en weer een sms krijg over buitenland bundels. Even gecheckt: en inderdaad het bedrag is wel gewoon in rekening gebracht. Heb geen MB gebruikt, is te zien in Mijn KPN. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen? Betalen voor iets dat niet werkt is niet helemaal anno 2023 meer toch?

Hoi @TijsB, welkom op ons forum!

Internet hoort daar natuurlijk gewoon goed te werken, had je ons topic hierover ook al gezien?  Daar staan nog wat tips en dingen die je kunt proberen:

Ik kan de bundel vergoeden als hij volledig ongebruikt en verlopen is, dus een maand na aanschaf, zou je me tegen die tijd nog even aan de mouw willen trekken en je profiel willen invullen?


Hi @Thomas, dank voor je bericht. De volledige maand is voorbij en als het goed is, is er niets van gebruikt. Dank voor je oplossing, ik zie de vergoeding graag op een volgende factuur verschijnen. Top geregeld zo 🙌


Ik zie het @TijsB, ik heb de vergoeding ingediend, dit wordt op de factuur van de volgende maand in mindering gebracht!